2009. június 23., kedd

fogadalmak...

 Eddig szinte sosem tudtam megtartani a fogadalmaimat, de a mostani rekord, mert ilyen hamar sem adtam fel eddig semmit. :))) 

Ugyanis vasárnap elterveztem, hogy hétfőtől odafigyelek a kajálásra, száműzöm az édességeket a lakásból és egészségesebben eszek, mert még van rajtam bőven plussz kiló és néha már fájnak a térdeim, ami nem a legjobb....

Tegnap nagy hévvel bevásároltam egy csomó joghurtot, túrókrémet, hogy majd azt eszem, ha nassolni, édességre lenne kedvem..... csak azt nem kalkuláltam bele, hogy ilyen depis idő lesz és azt sem, hogy a tegnaphoz képest, mikor Benny szinte egész nap aludt, ma pont az ellentéte lesz, Benny egész nap szinte ébren volt és sírdogált, unatkozott, semmi nem volt jó neki. Az eső pedig szakadt, tehát nem tudtunk még sétálni sem menni......Kora délután már meghaltam volna egy kocka csokiért, de semmi nem volt itthon. SEMMI!!!!!! Olyan 5 körül elállt az eső és láttam, hogy kezd száradni, erre felbuzdulva etetés után beöltöztettem Bennyt és magamat és irány az utca, sétálunk!!!! Mondanom sem kell, az első körünk a boltba vezetett és feltankoltam édességből......azt a mennyei érzést, amit én az első falatnál éreztem, szinte elmondani nem tudom. :)))))) Megállapítottam, hogy édesség nélkül unalmas és szürke az élet. :)))))

Na, csokitól feltuningolva még elindultunk egy tókörre, és természetesen Murphy törvénye szerint, mikor a tó másik oldalánál jártunk, megint elkezdett szakadni az eső....úgyhogy bőrig ázva értünk haza, de szerencsére Ben Baba védve volt a babakocsiban és láss csodát, még aludni is tudott! :)) úgyhogy megérte lemenni, mert én újra boldog lettem a csokitól, Benny pedig egy kicsit mégis tudott aludni ma. :))))

Holnap megyünk a gyerekdokinénihez, remélem, hogy minden rendben lesz a nagyfiúval. Majd este jelentkezek!

Jó éjszakát!

1 megjegyzés:

  1. Szia Bambi!
    Mostmár néha előfordulok itt megint, és élvezettel olvaslak!
    Ben baba nagyon gyönyörű! Büszke lehetsz magatokra!
    Köszönöm, hogy nálam jártál és érdeklődtél.
    Annyira nem vagyok topon...

    VálaszTörlés