2009. június 10., szerda

helyzetjelentés

 Beugrottam gyorsan helyzetjelenteni, minden oké velünk, de különösebben semmi extra nem történt az elmúlt napokban. Sorkizárt

Ben baba gyarapodik szépen, már közel 6 kg. :)))) Néha nyafizik, mint például ma délután is, fáradt volt, de nem igazán tudott elaludni, így sirdogált keservesen, de aztán nemrég beájult, bár most már elvileg fürdés idő van, nemsokára felébresztem pancsizni....

Holnap lesz P apukájának a szülinapja, megyünk majd át ebédre, remélem hogy jól viselkedik majd ez a kis fiúcska. :)) jövő hétvégén pedig jönnek anyáék két napra, már várom őket nagyon, legalább egy kicsit unokáznak, én pedig pihenek. :)))

kicsit fáradt vagyok, ez a 24 órás "szolgálat" néha fárasztó tud lenni. Az a baj, hogy rászoktattam P-t arra, hogy szinte mindent megcsinálok egyedül, így most neki nem tűnik fel, hogy esetleg egy-két dolgot ő is csinálhatna....ha megkérem valamire, megcsinálja, de ha nem szólok, magától nem sok minden jut az eszébe....mindig kérni pedig nem akarom, a végén úgy jönne ki, hogy dirigálok neki.....

Amúgy nagyon édes a kicsi fiúnk, bármilyen fáradt lehetek, ha rám mosolyog, elfelejtek mindent, annyira aranyos a kis huncutka. :)))) Most már egyre többet vigyorog és imádja, ha a hajammal csikizem az arcát, akkor néha már kurjongat is. :)) és amin meglepődtem, hogy már simán kitolja magát, ha hason fekszik, hihetetlen milyen erős legényke.

Ben bébi ma 7 hetes, nemsokára ünnepeljük a 2. hónapot. :))))

2 megjegyzés: