2009. június 1., hétfő

Növekedési ugrás?

 Szerdán lesz Ben baba 6 hetes és remélem, hogy "csak" a nagykönyvekben megírt 6 hetes növekedési ugrás környékezi két napja, ami pár napon belül elmúlik, mert teljesen felborultak a napjaink és én is kezdek kimerülni....

Ha eszik, nem elég neki semmi, sír egyfolytában, de szopi alatt is sírva fakad csak úgy, kiköpdösi a cicit, utána pedig szinte remeg, hogy hol a cici....Éjjel nem igazán akar aludni, hol hason alszik be, hol háton, de hosszú, átvirrasztott órák után. Tegnap délután nagyot sétáltunk, akkor végig aludt, P szülei el sem hitték, hogy tud ez a gyerek mást is csinálni, mint aludni és kisangyalkodni.....

Aztán amint hazaértünk, kipattantak a szemei és azóta megy a fesztivál....egyedül a fürdés alatt nyugodt, de nem ültethetem egész nap a kádba szegényt....:))) mondjuk, attól én még mindig nem fogok aludni, tehát más megoldás kellene....4 órákat alszok három részletben, tegnap fél 1-kor éjjel éhes volt, két ciciből evett, de utána még üvöltött, próbáltam újra cicire rakni, elnyammogott rajta, aztán újra üvöltött, fél 3 után pedig odaadtam neki a lefejt tejet a hűtőből, az talán hathatott, mert utána nagy altatás árán kipurcant....és reggel 8-ig aludt. De a műsor reggel óta újra folytatódik, reggelizett, azóta semmi nem jó neki. Tejem elvileg van, de lehet, hogy nem elég egy majdnem 5 kilós gyereknek, nem tudom....kezdek megint elbizonytalanodni, ráadásul a mérleg is szívat.

Nem akarok begolyózni, de tegnap éjjel már nagyon kivoltam. P hajnalban már mondta, hogy adjak Bennek tápszert, de nem akarom az elveimet feladni, hogy szoptatok....bár hajnal 3 körül már olyan gondolataim is voltak, hogy tojok az elveimre....Mert bármennyire is szeretnék szoptatni, ameddig csak lehet, az ilyen napok teljesen elveszik a kedvem, az erőmet és a kitartásomat. Mennyivel egyszerűbb összekutyulni a port a vizzel, "megtömni" a gyereket és nyugodtan átaludni az éjszakákat.... sokan döntenek kényelmi szempontból a tápszerezés mellett,de tudom, hogy soknak nincs más választása.....olyankor az jut az eszembe, hogy ez nem az én kudarcom, hiszen én mindent megteszek a cél érdekében....vagy lehet, hogy ez lehet a baj? szedem a more milk kapszulát, megiszok naponta legalább 3 liter vizet, néha karamalz sört iszok, igyekszek nyugiban élni, de ha nem hagy aludni ez a kis törpe, akkor lőttek a nyugalomnak és a kipihentségnek....

szóval most egy kicsit el vagyok kenődve, nem tudom, hogy ez csak átmeneti állapot, vagy valami visszafordíthatatlan állapot, amin változtatnom kell(ene).....a héten még megpróbálok kitartani és ha kell, egész nap a cicin fog lógni Ben baba, de ha nem lesz javulás a 7. héten, akkor lépnem kell....

reménykedek, hogy ez csak az emlegetett 6. heti fejlődési ugrás, de begolyózni nem akarok, így sokáig nem fogok agyalni.....

fáradt vagyok és momentán a kedvem a béka segge alatt......kicsi Ben pedig újra üvölt, úgyhogy kezdődhet a következő "izgalmas" napunk.... :((


1 megjegyzés:

  1. A 6.hét táján hirtelen sokkal nagyobb étvágyuk lesz Bambi.Próbálj kitartani,de ha úgy látod hogy éhes,egy üveg tápszertől még nem fog összedőlni a világ,és nem kell feladnod az elveidet.(Nálunk egy hétig tartott kb.azután minden helyreállt.:))
    Kitartás!

    VálaszTörlés