2009. június 21., vasárnap

Hétvége

 Ez a hétvége is eltelt, repülnek a napok, holnap Ben bébi már kereken 2 hónapos lesz. Már annyira nagyfiú, pedig még csak most született. :))

Tegnap kijött anya a húgommal, dél körül értek ide, sikerült ebédre egy kis rakott krumplit összedobnom, igaz kétszer annyi idő alatt, mint szoktam, mert Ben bébi tett róla, hogy ne tudjak simán a konyhában ügyködni. :))) Megérkeztek, kipakoltak, Benny éppen akkor ébredezett az alvásból, így egyből mentek babázni hozzá a szobába. :)))) Benny hirtelen azt sem tudta, hogy mi történik körülötte, élvezte nagyon, vigyorgott mindenkire, természetesen egész nap ő volt a megtestesült mintababa. :))) Sejtettem, hogy így lesz....sajnos elég béna idő volt, esett az eső, így anya tett fel egy adag húslevest, mi pedig babáztunk addig. Délutánra elállt az eső és lemerészkedtünk sétálni, átmentünk a kertészetbe, ott sétáltunk egyet, aztán még megkerültük a tavat is. Benny ismét angyal volt. :)))

Pancsi előtt még játszottunk vele kicsit, már nagyon emelgeti a fejét, kitolja magát és tegnap épp ezt mutogatta, mi pedig hárman körbeültük és néztük, hogy milyen ügyes. Egyszer csak gondolt egyet és eldőlt balra és átfordult a hátára....megtapsoltuk, hogy milyen ügyes, hogy már így át tud fordulni, erre felbuzdulva egész este "pörgött". :))) annyira édes volt, ahogy visszatettük hasra, már dőlt is el balra és forgott hátra....felvettem a fényképezővel kamerára is, de ide nem hagyja feltölteni sajna. De nagyon édes volt.

Pancsizni megint nagyon jókedvű volt, tegnap megmostam a haját koszmó elleni samponnal, amit anya hozott, kiváncsi vagyok, hogy segít e valamit, én valahogy egyre többnek látom a fején......de remélem, hogy így tisztul és nemsokára eltűnik végleg.

Vacsi után beájult, nem kellett sokat ringatni, viszont éjjel elfelejtette, hogy már elvileg átalusszuk az iccakát, mert fél 3-kor éhes lett, úgyhogy meg kellett etetnem. Ezután reggel 6-kor újra kukorékolt, én azóta fent vagyok, most már kezdek fáradt lenni kicsit..... persze ő aludt ma jó sokat, úgyhogy így könnyű hajnalban kukorékolni....:)))

Ma délelőtt anya megint főzött finomakat, így pár napra el vagyok látva kajával, én pedig utolértem magam vasalás ügyben, aztán ebéd után anyáék összepakoltak és elindultak haza, mert Benny bébi aludt. Elvitték haza az aukciós babakocsit és pár dolgot Bennynek, hogy nekem ne kelljen szombaton annyira sok cuccot vinnem, ha megyünk haza.

Jó hétvége volt, lehetne többször is ilyen, kár hogy ilyen messze vagyunk..... ilyenkor érzem azért a távolságot.... .:(((

Nemsokára pancsi és vacsi, aztán megint eltelt egy nap....holnap P is szabadnapos, ha szép idő lenne, jó lenne egy nagyot sétálni és kellően megünnepelni ennek a kicsi fiúnak a 2 hónapos fordulóját :))))

2 megjegyzés:

  1. Bambikám, töltsd fel a youtube-ra, és onnan már át tudod ide másolni. :)) Hát a koszmósampon remélem használni fog, bár nálunk is a babaolaj segített, két hétig non-stop kellett kenni vele gyerek fejbőrét, mire eltűnt.

    VálaszTörlés
  2. Ne bánkódj, biztos lesz még ilyen szupi hétvége:) Pl. Egy hét múlva kezdődik egy szupi hét:). Puszi

    VálaszTörlés