2009. június 28., vasárnap

Itthon

 Na, ebéd előtt bekukkantok, írok pár sort. Szerencsésen hazaértünk tegnap, Benny ügyes volt, kétszer volt hiszti, egyszer Bábolnánál, ott adtam neki tejecskét, ezzel bírta egy újabb órán keresztül, utána pedig már itt pár km-re, akkor megkapta a maradék tejet, de már nagyon unta magát, mert sirdogált tovább. Mikor a nagymami kivette a kocsiból, hüppögött nagyokat, sajnáltatta magát a kis gézengúz. :)))


Féltem, hogy nehéz lesz neki az átállás és nyűgös lesz, de egész nap vigyorgott mindenkire, élvezte, hogy kézről kézre jár, aranyos volt. Itthon csodaszép babadolgok várták, anya szépen kitett magáért. Szép babaszoba lett berendezve, kisággyal, pelenkázóval, micimackós bordűrrel és nekem is egy kényelmes ágyikó. Lett babakádja, és lent a földszinten egy járóka várta, amiben jókat hempereghet majd. Úgyhogy jó dolga van itthon a kicsi Ben Babának. :)))


Délután az új bébijárgányt is felavattuk, azért a quinny marad a kedvenc, de ez is megfelel a célnak. A mózes része mondjuk majdnem hogy már kicsi, illetve Ben baba túl nagy a mózeshez. :)))) de elvolt, még alukált is benne, pedig jól bejártuk a falut. :))


Az estétől féltem, de pancsi után vacsizott és a nagymami vállán pillanatok alatt bealudt, olyan ügyesen ráadásul, hogy reggel 6-ig aludt. :)))) én óránként néztem a telefonomat, ő pedig jót durmolt....ennyit a környezetváltozásról....Ben baba jól vette az akadályokat. :)))


P szombaton jön utánunk, itt lesz velünk hétfőig és akkor majd hármasban megyünk haza. Hiányzik azért, és neki is hiányzunk, de ez van, meg kell szokni ezt is.


Holnap indul a szépülős akcióm, kozmetikusnál leszek délután, kedden pedig végre fodrász és újra rövidhajú lehetek. Jaaaaaj, de várom már. :)))))


lassan ebéd, úgyhogy megyek is tálalni, hátha előbb megtömhetem a pocimat. :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése