2009. június 22., hétfő

Már 2 hónap....

 Már 2 hónap elrepült, egyre nagyobb Ben Baba. :)))

Mára szuper terveim voltak, P is szabadnapos volt, gondoltam, felpakoljuk Ben babát, a bébijárgányt, pokrócot és kirándulunk. Gondolkoztam az állatkerten is, vagy a Duna mellett, mindegy lett volna, csak hármasban végre kimozdulni egyet....erre mire ébredtünk?? szakadó esőre, ami még most is tart..... ennyit a családi programról, itthon töltöttük a napot, szuper......

Benny sokat aludt ma, evett, aludt, evett, aludt estig, így én is utolértem magam és még aludni is sikerült délután egy órát. 5-től már nem aludt vissza, nézegette a maciját, játszottunk vele kicsit, mosolygott nagyokat, próbálgatta az átfordulást, de ma nem ment neki úgy, mint szombaton. :)) nem baj, ráér még. Este kicsit nyafi volt, dörzsölgette a szemét már 7 után, így előrehoztuk a fürdetést kicsit. Nemrég evett, most épp Álomország felé tart.....

Holnap délelőtt átjön P anyukája kicsit babázni, bár szerintem aludni fog Benny, de majd meglátjuk..... szerdán pedig oltás....remélem, jól fogja viselni a kis szervezete. Hétvégén pedig utazuuuuuuuuuunk haza Magyarországra, jupppppiiiiiiii!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése