2009. június 18., csütörtök

vagyok

 Vagyok újra, nem vesztem el, a kedvem is jobb egy fokkal....a tejem alakul újra, most két dologra tippelek, hogy mi történhetett....az egyik, hogy valóban most menstruálnék, ezt többen is mondják, hogy le tudja csökkenteni a tejmennyiséget. A másik, amire gondolok, hogy a hétfői fogamzásgátló szuri hormontartalma kavarhatott be.....hogy pontosan, mi történt, szerintem sosem tudom meg, mindenesetre most nagyon figyelni fogok, ha újra ilyesmit tapasztalok. Eddig a lefejt tejjel pótoltam délutánonként, esténként Bennynek a kajcsikat, ma eddig még nem volt rá szükség, mert újra van elég neki, úgy tűnik.

Most éppen ebéd utáni sziesztázik, a következő etetés után pedig sétálunk egyet, át akarok nézni a bevásárló udvarba, pár nyári cuccot venni neki, hogy ha jövő héten megyünk Magyarországra, akkor csini kispasiként tudjam prezentálni őt a barátoknak, ismerősöknek. :)))) ma már megjött egy tök aranyos kissapkája, amit nyárra rendeltem neki, vagány lesz benne nagyon.

Tegnap megpróbáltam "koszmómentesíteni" a fejét, de nem igazán sikerült, viszont minden olajos lett. :)))) azt olvastam, hogy olajjal kell átkenegetni a fejét, aztán fürdéskor jól megsikálni és utána átkefélgetni....mondanom sem kell, a koszmó nem lett kevesebb, viszont minden olajos lett. :)))) majd anya néz otthon a patikában koszmó elleni sampont a Babe termékcsaládból, ezt nagyon dícsérik, inkább azzal próbálkozok.

Benny ma 8 hetes, már nagyon ügyes kispasi, a fejét ügyesen emelgeti, eddig egyszer átfordult hasáról a hátára, de ezt azóta nem ismételte meg. :))) az éjszakáink egész jók, este 9-fél 10 körül elalszik és általában 5-ig bírja.....olyan 3 körül kicsit nyöszörög, akkor megkapja a cumiját és alszik tovább. Nem bánnám, ha ez így maradna, bár egyenlőre nem vágyok vissza nagyon a hálóba, mert P horkol, itt pedig nyugiban alszok. :)))) csak a nagyágy hiányzik, az olyan kényelmes....de majd csak lesz valahogy.

Pár kép a 8 hetes nagyfiúról:

Angie nénitől kapott bambis bodyban:

Már ilyen ügyesen emelgeti a fejét:


 


1 megjegyzés:

  1. jaj, nagyon édes ez a Ben baba! És hát a Bambis cuccba is nagyon aranyos.... elcsenem a képet és én is kiteszem a blogomba!!!
    puszi

    VálaszTörlés