2009. június 19., péntek

Nyafikirályfi

 Egyre jobban megérdemli a nevét Ben bébi, mert egyre hisztisebb.....néha azért hisztizik, mert unatkozik, néha azért, mert éhes, aztán azért is szokott, mert nem foglalkozunk vele, vagy ha fáradt....

Ma egész jó nap volt (lett volna), mert P végre szabadnapos volt, délelőtt elintézte a dolgait, addig Benny evett és aludt, én is be tudtam indítani a mosógépet, el tudtam mosogatni stb... aztán ebédeltünk, ebéd után megint szépen aludt és fél 4 körül lementünk sétálni. Sajna eléggé be volt borulva, de mentünk egy kört a kertészetben, ahol nagyon jól megcsinálták a hátsó parkot, láttunk pockokat is, külön kis üregeik vannak, olyan édesek voltak, ahogy figyeltek. Ben bébi a séták alatt egyre kevesebbszer alszik, viszont nyafizik...ma már kicsit lehajtottam neki a napellenzőt (mivel nem volt nap), így érdeklődve szemlélte a faleveleket, a madarakat.

Hazaértünk és mint mindig, ahogy becsukódik az ajtó, rákezd a hisztire.....csak tudnám, hogy mi a baja olyankor, de mindig, szinte ahogy becsukódik az ajtó, akkor kezdi....gyorsan adtam neki enni, de nem tűnt éhesnek annyira, viszont a sírás utána folytatódott...de egyre jobban belelendült, amíg megvacsiztam, P "őrizte" szegényt, de már ő is kivolt, hogy mi lehet a baj....

Mondjuk, ma hidegfront jött, én arra tippelek, hogy azt érzi, de nagyon keservesen tud sírni. A kezemben elaludt, de ha letettem, máris rákezdte....8 előtt elindítottam neki a micimacis forgóját az ágya felett, azt elnézegette egy jó fél órán keresztül, aztán mikor újra indult volna a hiszti, elvittem pancsolni.

Érdekes módon a vízben semmi baja, mosolyog, vigyorog, gagyarászik, mintha mi sem történt volna előtte.....pancsi után evett, mérleg szerint két mellből 150 grammot, ami elvileg szuper, mert 110-120-akat szokott enni, de megint sírdogálni kezdett.....gondoltam, kipróbálom a ma érkezett cumisüveg melegítőmet és volt lefejve 70 ml tej, azt megmelegítettem....odaérintettem a szájához és vadul nekiesett. A végén abból is még benyomott 50 ml-t.... ki érti ezt?!?!?! már lehet hogy nem elég neki a 150 gr kajcsi sem?????

a lényeg a lényeg, hogy rá kb. negyed órára már Álomország kapuján kopogtatott, úgy kidőlt..... :)))

Holnap jön anya és a húgom, majd lesz babusgatás, nekem pedig pihenés. :))))) de jóóóóó lesz. :) addig is alszok egyet, remélem nyugis iccakánk lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése