2011. október 5., szerda

23. nap

 Nyugis nap, nyafis kezdéssel.


Tegnap este Benny megint kicsit húzta az idegeket a dacoskodásával, így kicsit próbálgattuk egymás határait, de végül úgy ment aludni (érezte a kis kópé, hogy rossz fát tett a tűzre :D ), hogy nagyon erősen átkarolta a nyakamat és mondta, hogy "szeretem anyát" .  :)


Reggel már 7 körül kukorékolt, persze nem az ovi miatt, az tuti. :) Megitta a tejet, most csak annyi a heppje, hogy nem P-vel az ágyban issza meg, ő nem jöhet addig oda, hanem csak mi ketten lehetünk ott, utána is toporzékol egyet, ha P bejön, de miután én kapok egy jó reggelt puszit P-től, utána valahogy visszazökken Benny is a reggelekbe és ő is ad nekünk puszit és kezdődhet a nap. (ezeket a dolgait sosem fogom megfejteni szerintem :D )


8 előtt öltözni kezdtünk, akkor már mondogatta, hogy "nem ovi, nem", de nem sírt, csak mondogatta. Simán felvette a hátizsákot, és jött velem az autóhoz, viccelődtünk, nevettünk, beült, elindultunk. Ma szerencsére nem kellett sokat várni a lámpánál, így hamar átslisszantunk, persze onnantól már egyre jobban mondogatta, hogy "nem ovi, nem". Befordulva az udvarra már nagyon nyöszörgött, kiszállva a kocsiból már hisztizett, de aránylag tudtam húzni.


A lépcsőn fölfelé már vissza akart fordulni, az öltöző előtt átkarolta a lábamat és úgy sírt, aztán átöltöztettem, Maria már jött kifelé érte, ő megint sírt, nehezen, de bement, aztán elég hamar csend lett. (szerintem kap cumit, mert már fölfelé mondta, hogy "mumi, mumi", tehát lehet, hogy főleg arra is megy ki a játék :D )


Én kijöttem, már nem hallottam sírni és eljöttem.


P ment érte, mert állás ügyben voltam beszélgetni, állítólag az udvaron voltak, Benny Mariával jött-ment, nyugodt volt, cumi nélkül, és örült P-nek, nem keresett engem. P is kicsit ki van akadva a csoportvezetőre, Irisre, mesélte, hogy ott üldögélt a csajszi a padon és "napozott".... megkérdezte P-től is, hogy oké e, hogy hívnak pszihológust (nem igazán akartam ezt P-nek mondani, de mindegy már), meg hogy Benny érzékenyebb gyerek stb...


P szerint is simán el tudna már Benny akár 11-ig is lenni, holnap meg is fogom kérdezni ezen a szülői beszélgetésen, hogy mi a tervük, még meddig akarják húzni ezt az egészet...szerintem is már hétvégére simán lehetne akár 11-ig, úgyhogy kiváncsi vagyok, hogy ők ezt hogy látják. Mert már nagyon el van húzva ez a rétestészta, oké, adunk Bennynek időt, de még jövő áprilisban is csak délig lesz az oviban?!?!?


Állítólag ügyesen hazabuszoztak, ebédeltek, bár először nem akart a lasagne-ból enni, de mikor látta, hogy nincs más és P is jóízűen eszi, akkor ő is nekiállt és láss csodát, ízlett neki! :)))) Most alszik, egyből ment is befelé ebéd után, délután pedig majd P szüleivel lesz, mert én este az ovis csoport anyukáival találkozok, kiváncsi vagyok azért arra, hogy a régi anyukák mit mesélnek majd erről az oviról, mennyire elégedettek stb... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése