2011. október 11., kedd

27. nap

 PIROSBETŰS NAP!!!! :)


Ugyanis nem volt reggel sem sírás, később sem és 11-kor, azaz TIZENEGYKOR mehettem Bennyért. :))))) Persze mindezt csak halkan írom, nehogy elkiabáljam a dolgokat...


Reggel én keltettem fél 8 körül Bennyt, mert 6-kor hallottam, hogy mocorog, nyöszörög, megint kiesett a cumi az ágyból és keresni kezdte, úgyhogy gyorsan átszaladtam és visszaadtam, így tudtunk még aludni. Viszont már most látom, hogy kemény menet lesz ez a cumileszoktatás, mert alvásnál nagyon függ még tőlük.... :(((


Ügyesen megitta a tejet a nagy ágyban, most már P is bejöhet, "megengedi" a fiatalember nagy kegyesen, hogy mindhárman az ágyban feküdjünk, míg ő a reggeli tejecskéjét issza. :D :D


Picit játszott, közben öltöztettem, bár mondogatta, hogy "nem ovi, nem". :) Ma egy kisvakondos, magyar könyvet választott ki, azt akarta mindenáron elvinni az oviba, hát ráhagytuk. :)


Jött ügyesen a kocsihoz, néha azért mondta, hogy "apa, busz", de majd pénteken meglátjuk, hogy mennyire tetszik neki, ha apa viszi majd busszal az oviba.


A parkolóba érve már kicsit jobban mondogatta, hogy "nem ovi , nem", de mondtam neki, hogy sietek vissza, dolgozok egy kicsit, aztán jövök és utána elmegyünk a billába kiflit venni + joghurtot. Ezzel általában le lehet venni a lábáról, így ügyesen feljött a lépcsőn, sőt, még bohóckodott is, hogy egyre nagyobbakat lépett. A folyosón sem kezdett el sírni, mint eddig, csak mondogatta, hogy "nem ovi, nem", de egész jól el tudtam terelni a figyelmét.


Átöltöztettem, ott egy kicsit próbálkozott, mert vissza akarta venni a kabátját, de aztán beletörődött, felvettük a benti cipőt és beadtam a csoportba. Megbeszéltem vele, hogy ha bemegy, akkor kaphat cumit, ha akar, így sírás nélkül bement, semmi gond nem volt. Utána sem sírt. Iris mondta, hogy ma menjek 11-re, már nem lesz gond szerinte.


Hazajöttem, lementem futni, tettem-vettem, és mentem vissza 11-re. A gyerekek játszottak, Benny csoportjából zenét lehetett kihallani. Az öltözőben vártam, és Benny jele mellett egy rajzot találtam, amit ő rajzolt!!! Bizony, az első ovis alkotása!!!!! Majd lefotózom és felrakom ide! ;) Őszerinte egy autó!!!! :D :D


Hamarosan hozta is ki Iris Bennyt, cseremackó gatyában volt és másik zokniban, mint kiderült kicsit bekakilt és olyan lett a gatyája is, úgyhogy lecserélték. :))) De nem volt cumi a szájában , mosolygott, örült nekem. Mondtam neki, hogy hozza ki a könyvét is, vigyük haza, erre odament Irishez és németül mondta neki egyből, hogy "könyv, azaz buch".... mesélte Iris, hogy Benny nagyon akarta, hogy olvassanak neki a könyvből, de mivel magyarul volt, így ez nem igazán ment, de megnézték a képeket. :D :D holnap majd megpróbáljuk német könyvek felé terelni, hogy inkább azokat vigye be. :)))))


Alá kellett írnom egy papírt, hogy szeptemberben nem vettük igénybe az ebédet, így majd vissza fogják utalni az összeget a számlánkra!! (pozitiv dolog, már reklamálni akartunk úgyis :D )


Elköszöntünk Iristől, Benny nyújtotta a kezét neki (igazi osztrák szokás, nekem még mindig szokatlan :D ), elköszönt és eszébe jutott, hogy Mariától is el kell köszönnie, így visszaszaladt a terembe és Mariával is kezet fogott. :))) Behaltam tőle! :)


Mondta, hogy "bis morgen", azaz a holnapi viszontlátásra. :)))


Az autóban megette a reggeli almáját, de az uzsisdobozából ítélve ma már ügyesen evett, mert a kis túrós falatkák mind elfogytak és az alma fele is. Bementünk a billába, kapott kis kiflit és joghurtot, és ebédre is ügyesen evett.


Hát így állunk, talán tényleg nem reménytelen esett a fiúnk. :)))) Jól tettük, hogy nem vettük ki az oviból, mert tényleg meg kell várni, míg átesnek a holtponton, bármilyen nehéz is látni őket, ahogy sírnak reggelente. Benny sokat tanul az oviban, látom rajta, tehát szükségük van az ilyen fajta elfoglaltságra is a gyerkőcöknek.


Holnap szerda, gondolom megint 11-ig lesz, talán jövő héten megpróbálkozunk az ebéddel is, ami lassan jó is lesz, mert kezdődik nekem is a munka.....

2 megjegyzés:

  1. SZia Bambi!

    Ma 2matricát javaslok Bennynek:-)))../ez persze vicc /

    Sok türelmet kívánok neked....és ,ha bele szólhatok a cumiról ne most akard leszoktatni..elég neki ez az OVI változás egyszerre.
    Voltunk kint nagyjából megérte kimenni ..majd írok mailt...Panna a héten itthon van nem érek rá nagyon.

    Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Vero, most még nem is tervezem a leszoktatást, mert látom, hogy nagyon ragaszkodik hozzá az ovi miatt is, úgyhogy még marad egy darabig... a tervem az, hogy talán majd a mikulás fogja elvinni és hoz helyette valami jó ajándékot. ;) :D :D ha nála nem sikerül, akkor megpróbáljuk a jézuskával. :D :D

    Na, két matricát nem kap, de egyet mindenképp, ma tényleg ügyi volt! :)

    VálaszTörlés