2011. október 20., csütörtök

34. nap

 Elmerészkedtünk az oviba...


Tegnap napközben már nem volt lázas Benny, "csak" köhögött és az orra folyt, estére viszont megint hőemelkedése lett, 37,4, kapott nurofent, mert fájlalta a fogát is (kibújhatna már!!!!!), de jól aludt, nem volt gond.


Úgy voltam vele, hogy meglátom a reggelt, ha nincs láza és az ovi szó hallattán nem kap sikítórohamot, akkor elmerészkedünk, úgyis csak max. 2,5 órát lenne ma még ott, de nagyon sok időt sem találom jónak kihagyni.


Reggel nagyot durmolt, még 7:40-kor is csend volt nála, bementem, elhúztam a függönyt, szöszmötöltem, de csak nem ébredt fel a mormota. :)))) nyitva hagytam az ajtót, összekészítettem az almát, uzsit a kis táskájába, hátha megyünk oviba. :) Lassan ébredezett, átmentünk a nagyágyba, ott megitta a tejet, de még az ágyában kérdeztem, hogy hogy aludt, a feje sem tűnt melegnek, jókedve volt és mikor kérdeztem, hogy "na, hova megyünk ma?", akkor ujjongva mondta, hogy "oviiiiii". :))  azért azt gondoltam, hogy nem lesz ez teljesen újjongás azért , ha odaérünk, de egy jó jel, hogy nem zárkózott el az ovitól és nem felejtette el. :) Egyből mondogatta, hogy "Katie, Sophie" és hogy visz könyvet megmutatni.


Úgyhogy tejivás után öltözni kezdtünk, még akkor sem ellenkezett, egyszer a cipőfelvételnél mondta a "nem ovi, nem"-et, de nem volt vészes, tetszett neki, hogy már a téliesebb sapkát adtam rá, aminek bojtja van, úgyhogy azzal bohóckodott, így elvonta a figyelmét. :)


Lementünk a kocsihoz, vittük a könyvét is, pár perc alatt az ovinál voltunk, ott kicsit megint mondogatta , hogy nem ovi, nem, de jött ügyesen. Megszámoltuk a lépcsőket felfelé, ment ügyesen az öltözőbe, de aztán ott kicsit nyafogni kezdett, nem akarta levenni a kabátját, sapiját, de aztán segítettem neki, átvettük a cipőjét, még akkor sem sírt, inkább csak nyüszögött és indultunk be a könyvével a csoportba.


Aztán itt jött egy kis malőr, mert az egyik kisfiú, Julian, aki tavaly óta oda jár, nem akart bemenni a csoportba és Maria a bejáratban guggolt, Julian az anyukájával előtte, így mi nem tudtunk bemenni. Valami incidens történhetett Julian és Raphael között tegnap vagy a napokban, mert ilyesmiről beszéltek és Julian visszaült az öltözőbe és még az anyukája is sírt... :((( azért Benny bement, de addigra már neki is legörbült a szája és mondta, hogy "nem a siess vissza anya!" és "neeem ovi", de bement, levette a cumiját és vitte a könyvét, aztán aránylag csend lett és én eljöttem.


Mivel a héten eddig nem volt oviban és még nem teljesen jött rendbe, így fél 11-re mentem vissza érte, addig beugrottam az ikeába, nyugiban megreggeliztem, körbenéztem, utána pedig vettem kesztyűt Bennynek + még pár apróságot, aztán mehettem is vissza érte.


Az öltözőbe érve egy kis őszi fejdíszt találtam a nevénél, nem tudom, hogy ma csinálták e vagy az elmúlt napokban csinálták e a többiek neki, de aranyos volt, egy alma és egy körte van rajta.


Picit hallottam, hogy Benny sírdogál "mama, mama", de nem hangosan, a többi gyerek hangosabban sikítozott, rohangált, azt jobban lehetett hallani. Aztán kihozta Iris, meglátott, még jobban sírni kezdett, de könnyek nélkül. Állítólag kb. tíz óra óta sírdogált... várható volt, ezen nem is csodálkozok, hiszen azért most a hétvégével együtt 5 nap kimaradt...


Azért mikor Iris mondta neki, hogy holnap találkozunk, akkor ő is "ühüm"-öt válaszolt rá és mikor megkérdeztem, hogy jó volt e az oviban, akkor is nagy "ühüm" volt a válasz. :)))


Holnap lesz Julian szülinapja ünnepelve, így nem kell majd vinni Bennynek uzsonnát, de könyvet majd keresünk, mert ez bejönni látszik.


Vasárnap pedig egy újdonságot próbálunk ki Bennynél, mivel én dolgozok déltől, így megpróbáljuk, hogy Omáéknál alszik ebéd után, már állítólag beszereztek mindent Bennynek, kiváncsi leszek, hogy működni fog e... ha nem, akkor majd továbbra is itt nálunk fogják altatni, de úgy gondoljuk, hogy meg kellene most már lassan próbálni, hogy náluk is tud e aludni egyet-egyet. :) Már beszereztem oda is kistálkát, előkét, azt otthagyjuk majd náluk, a takarót, alvós barátokat pedig mindig bepakolom neki. :) Biztos izgalmas akció lesz. :D


 

1 megjegyzés: