2011. október 19., szerda

33. nap

 Még mindig betegség miatt itthon...


Mára már nem volt láza Bennynek, de még mindig elég ramatyul van, folyik az orra, köhög, szakadozik fel a cucc és iszonyatosan nyűgös.  :((( Ha rákezd a sírásra , akkor elég csúnya, sípoló hangot ad ki a torka, pont ezért csodálkozok nagyon, hogy nem talált semmit a doktornő hétfőn, mert a múltkor az ilyen sípolásnál volt hörgőgyulladása.... Úgyhogy én ma inkább még nem vittem ovizni, nem találtam sok értelmét.


Mivel délelőtt még szépen sütött a nap, bevásárlás után azért mentünk egy tókört, hogy a friss levegőn is legyen, bár közben már mondogatta, hogy "hideg, hideg", fázott a kis keze, megmutattuk neki, hogy tudja a zsebébe dugni is ott melegíteni, de aztán már minden baja volt, úgyhogy hazasiettünk.


Előkerestem itthon a tavalyi télikabátját, sapkákat, érdekes módon még jók lettek mind, úgyhogy egyenlőre arra nincs szüksége, úgy néz ki. :) aranyos volt, ahogy próbálgatta a sapkákat és egyből szaladt a tükörhöz megnézni magát. :D :D


Nagyon mondogatja, hogy fáj a foga és oda-odakap a bal felső fogakhoz, úgyhogy talán most már tényleg lassan kibújik az a fog, megszenved vele rendesen csórikám. :(((


Tegnap P-vel is sétáltak egy nagyot, megnézték a kikötőben a hajókat, megkerülték a sziget egy részét, mivel én dolgoztam, így kettesben voltak. Reggel, mikor felkelt és meglátott, egyből "mesélte", hogy "Philipp apa, hajó, Duna". :D :D


Mert mostanában valamiért P-t, "Philipp Apa"-nak hívja. :)))) én "Anya" vagyok, P pedig a "Philipp Apa". :D :D :D Gondolom, az utcán átsuhan az emberek agyán, hogy lehet, hogy van még ennek a kisfiúnak még "Günther Apukája", "Franz Apukája" stb... :D :D :D


Nemsokára jön majd P anyukája kicsit meglátogatni az unokáját, de nem megyek sehova, maradok én is velük itthon, most hétvégéig nem kell dolgoznom, így Bennyvel leszek. Sajnos ez a ragaszkodása most megint elég erős lett, ma már reggel wc-re sem tudtam nyugodtan elmenni, én belülről tartottam a kilincset, ő pedig kivül sírt... mintha a wc-ből valahogy el tudnék tűnni vagy nem tudom, hogy mitől fél. :( Mindenesetre nem a legkellemesebb az ilyen reggeli incidens, főleg nekem nem. :D


Holnap majd meglátjuk, hogy mennyire lesz jobban Benny, a héten tényleg jó lenne azért eljutni az oviba is, de nem mindenáron....

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    nálunk hasonló a program: betegség miatt itthon. Az anyabújás olyan szinten előjött, hogy semmit nem tudok itthon csinálni, mikor pedig elindulnék valahova, rákulcsolja magát a lábamra. Ilyet soha nem csinált, jókor jut eszébe.:) Jobbulást nektek!

    VálaszTörlés