2011. október 27., csütörtök

39. nap

 Ma nagy-nagy dícsérettel zárta a napot Benny!!!


Mégpedig Iris dícsérte meg, ami nagy szó ám!!!!! :)))))


Tegnap ugye ünnep volt Ausztriában, így nem volt ovi, de Benny nem is volt bánatos miatta , reggel egyszer kérdezett rá, hogy "ovi?", de aztán mikor mondtam, hogy zárva van, akkor meg is nyugodott. :))))


Délután bekísértük P-t a munkahelyére, utána pedig elmentünk megnézni a katonai ünnepséget, ahol egy csomó katonai járgány ki volt állítva, Benny nagy örömére, mert imádja a helikoptereket. Kétszer is körbementünk, mindent kommentált, tetszett neki nagyon.


Este megint az ovis dalokkal ment aludni, de reggel nehezen kelt fel, még aludni akart, bár elég rafkós, mert főleg azért akar még ágyban maradni, hogy cumizhasson, mert már csak alváshoz kapja meg a két cumit. :)))


De azért sikeresen kikászálódott az ágyból, megitta a tejet, hagyta, hogy öltözzünk és megint a macis könyvét hozta el, amit már napok óta viszünk az oviba. Odafele néha azért mondogatta a "nem ovi, nem"-et, ami már lassan indulóvá vált a reggeli napkezdésben, aztán bekanyarodva az ovihoz megint kicsit nyüszögött.


A lépcsőn fölfelé kicsit nyüszögött, de nem volt vészes, aztán ment egyedül előre, kikereste Katie hátizsákját, és mellé rakta a sajátját. :))) egész jól hagyta, hogy levegyem a kabátját, sapkáját, a cipőnél kicsit nyüszögött, de nem volt vészes, aztán adtam neki egy puszit, hogy jó legyen, elindult egyedül az ajtó felé, már majdnem bement, mikor szerintem eszébe jutott, hogy így elég snassz, vidáman és sírás nélkül bemenni, mert fogta magát , visszament az öltözőbe és sírni kezdett. :)))))


Aztán jött érte Maria, aki éppen zöldségeket vágott, mert ma együtt főztek a gyerekekkel zöldséglevest. Bevitték, kicsit még sírt az ajtónál, aztán kb. másfél perc múlva csend lett és eltűnt onnan , én pedig eljöttem.


Ma 11-re mehettem vissza érte, mikor felértem, sírást nem hallottam, csak hogy Benny kérdezgeti Iriséket, hogy "mama??", aztán hozták is ki hozzám. :) Mikor meglátott, megint bepróbálkozott egy műsírással, de Iris is rászólt, hogy nem kell a műsor, mert ma nagyon ügyes volt, nem sírt, csak azt a két percet kb. , játszott is már picit, és segített neki takarítani, mert törölte le a leveselőkészület után az asztalt és Benny ment oda segíteni neki. :)))) Röhögtek is, hogy majd otthon meséli Benny, hogy takarítania KELLETT az oviban, de mondtam, hogy ne aggódjon, otthon is szokott segíteni, ha kiboritja a vízét, akkor egyből ő törli fel a földről is. :))))


Kapott gumimacit és csokit, ezek szerint nagyon jó lehetett. :) Szóval meg lett ma nagyon dícsérve, ráadásul Iristől, aki pedig elég szigorú. :) megint kikísérte Katie, akinek Benny megint mondta, hogy megy haza, aranyos volt és integetett neki. :)))


Holnap P viszi reggel és P apukája megy Bennyért 11-kor, már szóltam az oviban is, hogy ne lepődjenek meg. Kiváncsi leszek a holnapi napjára. :)


De ma mindenképp kap egy matricát, mert ügyes volt, de nem kiabálom el annyira, mert általában olyankor esik vissza, ha nagyon dícsérni kezdjük. :))))) Tehát hajrá holnapi, 40. nap is! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése