2011. október 2., vasárnap

Mai ebédünk

 Mostanában egyre többször alakul így egy-egy ebédelésünk:


A múltkor anyáéknál húsleves volt, amit Benny nagy örömmel kanalazott és az összes répát megette. Így tegnapra és mára én is húslevest főztem, tele vitaminos répával, pár szem krumplival és husival.


Mondanom sem kell, hogy sem tegnap, sem ma, nem rajongott a répákért a levesben, kiette a krumplit, aztán hello... volt benne borsó is, ma az elején még azokat kiválogatta, hogy "hmm, borsó", megette őket, aztán pár perc után már a borsó sem volt jó és dobálta le a kanálról, csak a krumpli kellett. Ha elfogyott a krumpli, akkor jött a hiszti. Egy idő után meguntam ezt a játékot és elpakoltam a leveses tányért, Benny pedig egyből desszertért reklamált. Pedig azt csak az kap, aki megeszi az ebédjét.


Tegnap a második pizzás és tejfölös, sajtos csiga volt, meg sem kóstolta, hisztizett... ma reggelire megevett egy csigát, ízlett neki.


Ma a második ikeás húsgolyók voltak, krumplival és szósszal, a krumplit kieszegette belőle és megint hisztizett, hogy husit nem kér... úgyhogy desszert sem volt, amiből megint nagy hiszti lett.


Viszont érdekes módon, visszahozatta velem a levest a második után és kiette az összes répát belőle... nem egyszerű ez, minden napra kitalál valamit és a mostani kedvenc szava a "nem" lett....


Ma elpakoltam a ceruzákat és krétákat is, mert míg a konyhában voltam reggel, ő összefirkálta a szobájában a falat.... utána pedig nagy büszkén hívott be minket, hogy "hoppá".... minden olyat megcsinál, amit eddig tiltottunk, közben néz ránk hosszan, hogy figyeljük e, amit csinál... ha rászólok, máris megy egy következő rosszaságot csinálni. Néha már figyelni is alig tudok rá, olyan gyors, így történt,hogy a héten a nagy hévben beütötte a fejét a konyhában a fiókok foggantyújába és picit felszakadt a homloka... persze akkor is én megijedtem, próbáltam elállítani a vérzést, ő mit csinált?!?!? pakolta a fogkeféket, fogkrémet, amit ért, mindent megfogdosott, bontogatta kifelé, kivoltam rá nagyon.


Holnap elvileg ovi, hát kiváncsi leszek, hogy a következő hetet hogy viseli majd, ez lesz már az ötödik beszoktatós hét... igazán elengedhetné ott is így magát, nem csak itthon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése