2011. október 13., csütörtök

29. nap

 Megint náthásan...


Jól sejtettem, a sok tüsszögés sajnos tegnap délutánra már elég kemény náthába ment át Bennynél, így folyik az orra és picit köhécsel, de láza nincs.


Este kicsit dacos kedvében volt, mindennek az ellentétét próbálta csinálni, semmire nem hallgatott, amit kértem tőle és egyre többet szórakozik azzal, hogy ütöget, amit nem hagyok, így az nem tetszik neki. Úgyhogy "harcos" esténk volt, és este nem volt repeta az ovis dalokból, mindegyiket csak egyszer-egyszer énekeltem, szavaltam el neki. (jó szigorú vagyok, mi? :D )


Éjjel nyugtalanul aludtunk, sokat sírdogált, köhécselt Benny, folyt az orra, de szerencsére levegőt kapott, csak néha nehezen tudta összeegyeztetni a cumit a levegővétellel, ez okozta a problémát. :)


Reggel jókedvűen ébredt, de náthásan, láza nem volt (pont 37, azt azóta is tartja), így P-vel úgy döntöttünk, hogy mivel csak 11-ig van oviba, így nem hagyjuk ki a mai napot. Megmutatta Benny P-nek a könyvét, amit készült az oviba vinni, olvasgatták, aztán készülődni kezdtünk.


Beadtam a multivitamint neki, amit reggelente már automatikusan jön és kér, felöltöztettem, bár egyszer kétszer azért mondogatta, hogy "nem ovi", de olyankor nem szoktam reagálni rá.


Mikor a cipő a lábán volt, már nagyon indulni akart, vitte a hátizsákját, a könyvét és kereste lent a kocsit. Odafele megint kicsit türelmetlenkedett a lámpánál, aztán megint először egy másik kapualjnál mondta, hogy "nem ovi" és mikor kiszúrta az ovi bejáratát, akkor már lelkesen mutatta, hogy "oviiiiii!!!!"


Megint emlegette "Savát", és éppen akkor ért oda kocsival Lisa Marie és Julian is, a két kis ovistársai, akik már tavalyi gyerkőcök. Felfelé menet megint nem volt sírás, kicsi nyafi, de aránylag el tudtam terelni a figyelmét a lépcsőfokok megszámolásával. :)


Az öltözőben a legnagyobb problémája az volt, hogy esőkabátban akart volna bemenni a csoportba és nehezen akarta megérteni, hogy azt le kell vennünk. :))) Aránylag jól át tudtam adni rá a benti cipőt, fogta a könyvét és indult befelé a csoportba és egyből Mariához ment megmutatni a könyvét.


Csodálkoztak is az anyukák, hogy nem volt sírás, és örültek velem, hogy ilyen ügyesen megy már a reggeli kezdés.


11-re kellett visszamennem, de már hallottam, hogy sírdogál Benny, aztán kijött Iris, mögötte a hüppögő Benny, éppen akkor rakta ki a cumit a szájából. Állítólag ma 10 óra óta sírdogált és engem keresett, de erre nem mondtam semmit, mert most mit mondjak??? illetve annyit mondtam, hogy biztos a náthája miatt érzékenyebb most.


Jövő hét keddig még benne vagyok ebben, hogy 11-kor elhozzuk Bennyt, de utána szólni fogok, hogy lépjünk megint egy fokkal feljebb, mert én attól nagyon félek, hogy megszokja ezt  a napi rendszert Benny, hogy 11-kor megyek érte, aztán bevásárolunk, ebédelünk itthon és alvás...


Most nyomjuk a gyümölcsöket, vitaminokat, hogy ne legyen a náthából több.... Remélem, hogy majd hétvégén a mami finom húslevese, a papi almája, a tante kényeztetése majd meggyógyítja a kis ovisunkat, mert holnap dél körül irány Magyarország!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése