2009. február 13., péntek

30. heti pocakfotók

 Na, sikerült átjátszanom a fényképezőről a képeket erre a laptopra, nagy nehezen le is kicsinyítettem a képeket, úgyhogy íme a múlt szombati két Ben babakuckó fotó:


 


Holnap már a 31. heti fotókat fogom gyártani, de szinte még fel sem tudom fogni, hogy lassan 8 hét és megismerhetem Ben babát, azt a babát, aki az utóbbi időben nem győzi kidugdosni a popóját, buksiját és egyéb testrészeit a hasam különböző pontján. :))))


Rohan az idő nagyon........

6 megjegyzés:

  1. Én szóltam!:))
    (Mármint hogy mennyire elszalad ez az utolsó pár hét!:)))

    VálaszTörlés
  2. Hétfőn az egyik kismama arról panaszkodott, hogy milyen lassan megy az idő, még 7 hete van hátra... hát nem tudom, nekem pikk-pakk repülnek a hetek. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyunk egyformák.:)
    Lehet hogy csak nehezebben tűri a terhességet és a vele járó terheket.
    Mindegy:az idő repül,és ez a lényeg:nemsokára megláthatjuk Ben babát!:)

    VálaszTörlés
  4. Nemsokára tényleg megismerhetjük Ben babát és követhetjük tovább az életét, de most már a "való világban". :)

    VálaszTörlés
  5. Hát a vége felé már nekem sem ment annyira az idő. Mindíg mondtam, atyaég, már 35 hete terhes vagyok..... És még van hátra. De nem nyafiztam, hanem már nagyon vártam, hogy végre a kezemben legyen és láthassam. A kórházban már mindenki megszült, csak én voltam terhes. Vicceltem is, hogy rólam fognak elnevezni egy szobát, mert én leszek az, aki őskövületként fog ottmaradni.. Ha Danin múlott volna, még mindíg a pocakomban lenne. :DDD

    VálaszTörlés
  6. Duma, azért én reménykedek, hogy Ben baba kiváncsi lesz a nagyvilágra és szeretne húsvétkor már velünk ünnepelni és fincsi sonkát szagolgatni, amit anyukája tömne magába a naaaagy esemény után. :)))))

    VálaszTörlés