2009. február 26., csütörtök

ingadozás

 Érdekes dolog ez a vérnyomás..... Tegnap este már a határon belül volt az érték, ma bármikor mértem, szintén rendben volt. A legmagasabb 138/77 volt. Csak tudnám, hogy mivel befolyásoltam, vagy hogy egyáltalán befolyásoltam e....  Nem igazán értem, de mindenesetre örülök, hogy ma már rendben volt egész nap.


Igaz az is, hogy hétfő óta nincs csoki, chips, nasi, még a reggeli kakaómról és kalácsomról is lemondtam, ma már például müzlit ettem tejjel, fincsi volt az is. :))) Bevásároltam gyümijoghurtokból (igazad van Jane ;) ) és ha nagyon nassolhatnékom van, akkor vagy megiszok egy joghurtot, vagy ma uzsonnára például egy doboz epret ettem. :)) Újra csak vizet iszok, semmi cukros üditő. Eddig jól működik, remélem, hogy tényleg segít a vérnyomásomon, ha kicsit jobban odafigyelek a dolgokra.


Ma reggel végre eljutottunk az adóhivatalba az adóbevallásunkhoz hozzáférési kódot igényelni, legalább két hete rágtam már P fülét, hogy intézzük már el. :)) Így délután megcsináltam az én adóbevallásomat a neten és megérte rágni P fülét, mert ha minden igaz, akkor elég szép összeget kapok vissza a tavalyi évre, jól jön még Ben baba érkezése előtt. :))


Délután pakolásztunk kicsit, rengeteg hajós ereklyét rakodtunk össze kartonokba, hogy Bohne Baba szobájában egyre nagyobb rend legyen. Hétvégén már talán a legtöbb dolog a helyére kerül, nekem már csak álmodoznom és tervezgetnem kell. :))) és persze gyakorolni a babakocsi tologatást.... :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése