2009. február 25., szerda

Bohnejárgány

 Már hétfő óta őrséget szerveztünk itthonra, mert csütörtökön kaptam e-mailt a webáruházból, ahol a babakocsikat rendeltem, hogy elindultak a csomagok Ausztriába, 2-3 munkanap alatt ide kell, hogy érjenek.  Úgyhogy hétfőn délelőtt P volt itthon, délután én, tegnap míg aquajógáztam, megint P örködött, aztán én, a mai napot pedig én vállaltam be teljesen. 1 körül csengettek is, a postás jött megnézni, hogy van e itthon valaki, mert nem akarta feleslegesen felhozni a két óóóóóriás csomagot. :))) megnyugtattam, hogy már két napja el sem mozdulunk itthonról, úgyhogy hozza csak, hozza. :))


Szegénynek kétszer kellett fordulnia, akkora pakkok voltak, de a lényeg, hogy megérkezett Bohne baba járgánya!!!!! :)) Mondta, hogy szerencsénk, hogy itthon voltunk, mert már nem hozzák ki kétszer, hanem leadják a postán és utána nekünk kell valahogy hazaszállítanunk. Érdekes lett volna, ha ezeket nekünk kellett volna valahogy hazahoznunk, P nagyon örült volna. :))))


A kartonok olyan nagyok voltak majdnem, mint én, mindegyikben több kicsi karton, amik a babakocsi különböző részeit rejtették. :)) Leizzadtam kicsit, mire rájöttem egy-két dologra, mi hogy működik, de azért aránylag minden elég jól adta magát. A váz a sportrésszel volt felszerelve, azt lekapcsolgattam róla, adaptert cseréltem, és kipróbáltam az autós hordozóval és a mózessel is. Nagyon vagány kis kocsi, tetszik nagyon. :))) Magamtól szinte mindenre rájöttem, kivétel a leglényegesebb dolgot: hogyan csukom össze????  :))))  Szerencsére HannahNyusziéknak is ugyanilyen járgányuk van, így telefonos segítséggel megoldottuk ezt a problémát is, most már kiismerem magam, már gyakoroltam azóta párszor az összecsukást és kinyitást. :)))


Most már a babakocsi is ki van pipálva a kelengyelistán, már nem sok minden hiányzik Bohne baba érkezéséhez. :))) Íme a csodajárgány, már mózessel felszerelve:



 


A vérnyomásom amúgy elég ingadozó, mert reggel, ébredés után megint magas volt ( 151/80), ebédkor közepesen magas (145/77), este pedig már tökéletes volt (128/71). Szóval ingadozik rendesen.... viszont kitaláltam, hogy nincs több nasi, hanem gyümölcs, joghurtok, tojás, teljes kiörlésű pékáruk és hasonlók. Egy kis odafigyelés a kilókra nem árt, szerintem a túlsúly is eléggé befolyásolja ezt a vérnyomás emelkedést. Hétfőn majd visszamegyek a dokimhoz, addig pedig mérem szorgalmasan napi háromszor a vérnyomást, az eredményt pedig majd elviszem megmutatni hétfőn.

5 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon szép kocsija lesz Bennek! :)) És nagyon helyesen teszed, ha most is odafigyelsz, hogy mit eszel. Csak jót teszel Bennek és magadnak is persze. :))))) Aztán tessék gyakorolni a tologatást! :))

    VálaszTörlés
  2. Micsoda járgánya lesz Ben babának!:))
    Figyelj oda nagyon a nasira,a vérnyomásodra pedig pláne.Ez az utolsó időszak a legveszélyesebb vérnyomásemelkedés szempontjából.(Nem ijesztegetésnek szánom!:))

    VálaszTörlés
  3. NAgyon kis tuti járgány:):) vigyázz magadra nagyon!!!!puszi

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is élvezni fogja Benbaba ebben a járgányban a "száguldást" :) Vérnyomásra tényleg figyelj, a gyümijoghurtok nagyon finomak tudnak lenni;) Puszi

    VálaszTörlés
  5. Köszi Csajok, tényleg oda fogok figyelni magunkra, nem hagyom a vérnyomásommal tönkretenni ezt a szép időszakot!!!! :) Inkább nasimegvonás... :))

    VálaszTörlés