2009. február 13., péntek

Éleeeeeek!!!

 Itt vagyok, ragyogok!!! Igaz,hogy egyenlöre kölcsön laptoppal netezek, de a lényeg, hogy már ITTHONRÓL!!!! :))


A laptopomnál sajnos úgy néz ki, hogy nagyobb a baj, mint gondoltuk, kicseréltük a winchestert benne, de még mindig blokkolja valami sajnos. :( Most kölcsön kaptam egy barátnőméktől a laptopjukat, nekik van másik gépük, megszántak, hogy ne legyek hétvégén net nélkül, míg P dolgozik. :)))  Még kitalálom, hogy hogy tudom a képeket átjátszani a fényképezőmről és akkor felteszem a múlt szombati pocakfotókat, mert holnap már egy újabb pocakfotó sorozat várható. :)))


Egyébként jól vagyok/vagyunk, tegnap P szülei nálunk, fincsi spagettit vacsiztunk, én pedig túros sütit csináltam. Megnézegették ők is Bohne baba eddigi ruhatárát, és cuccait, tetszett nekik minden. :))) P este meg is jegyezte, hogy lassan több ruhája van a még meg nem született fiának, mint neki. :))) Persze azt elfelejti, hogy a fia az első hónapokban többször le fogja büfizni a ruháit, így kénytelenek leszünk többször cserélni a bodykat, rugikat.... :))))))


Most ismerkedek még ezzel a laptoppal, aztán este visszatérek és remélhetőleg már Bohne baba kuckóját is fel tudom tenni ide. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése