2009. február 18., szerda

hasznos szerda

Végre sikerült megvenni a székeket az étkezőhöz, bár P megint hozta a formáját, én pedig jót kacarásztam magamban rajta. :)))


Reggel átment fodrászhoz, utána elvileg frissen és kipihenten elindultunk a kikába. MIvel neki nincs jogsija, így én vezetek, de szerencsére itt van a közelünkben a bevásárlópark, ahol a Kika is van. Én kis naiv, gondoltam, hogy veszünk négy széket, az simááán befér a kis Suzukiba, ha ledöntjük hátul az üléseket. :)))


Szerencsére nem voltak sokan reggel, még egy eladót is találtunk, aki ráért, így pillanatok alatt megvettük a négy széket, utána még felmentünk a bébiosztályra, ahol találtunk egy keményebb pelenkázófeltétet, amit majd a mosógépre szeretnék tenni, hogy a fürdés után is legyen helye Bohne babának, ahol megtörölgetjük, megmasszírozgatjuk stb... :)) Én még nézelődtem volna, de P már kezdett türelmetlenkedni, így gyorsan fizettünk és indultunk a Kika raktárba, mert a székeket ott tudtuk átvenni. Óriási raktárhelység, egy tucat ott dolgozó emberke várt ránk, és akkor jött a számomra egyre viccesebb helyzet, ugyanis kaptunk két bazi nagy kartont, hogy itt vannak a megrendelt székek..... P szemei elkezdtek forogni, csak nézett rám vádlón, én pedig majd megpukkadtam belül, de nem akartam röhögni..... :)))) mondtam neki, hogy tuti, nem férnek be a kocsiba, de ő nem akarta elhinni... beemelte az első kartont a kocsiba és a kocsi megtelt. :)))))) Akkor már kezdett lilulni, robbanásra készülni, ajánlottam neki, hogy hivjunk egy taxit és menjünk két kocsival haza, de ő makacsul kitartott. Ugyhogy gyorsan kibontottuk a kartonokat, kiszedtük a székeket és újra megkezdődött a férfiakra jellemző logikamentes bepakolása. :))))) mert ugye azt nem engedte, hogy én emelgessek, de igazán azt sem hallgatta meg, hogy én hogy pakolnék.... jaj, de röhögtem akkor már. :))) fújtatott, járt fel-alá, igazgatta a székeket, de mindig, mikor eligazitotta az első széket, akkor  a másik nem fért be és így tovább..... :))))


De a lényeg a lényeg, hogy a végén befért mind a négy szék, szerencsésen hazaértünk velük, felpakoltunk és már azon ebédeltünk. :))) nagyon szépek, most már csak a szombati asztalos munkák hiányoznak és egyből helyére kerül minden a lakásban. :)))


Délután aludtam egy órát, nagyon jól esett, kezdek rászokni a délutáni alvásokra. :)) P mindig olyan jóízűen alszik ebéd után, ma valahogy én is nyomi voltam, fájt a derekam, fájt a hátam, elfőztem a krumplit a rakott krumplihoz, szóval ez ma nem az én napom volt. De az alvás feltöltött kicsit, most kicsit jobb a közérzetem is.


Úgyhogy alapjában véve elég hasznosan telt a ma napunk, P most egy barátjával találkozik a városban, én pedig megkezdem a szokásos napi sorozataim nézését a tévében. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése