2009. február 7., szombat

kényszerszünet

Sajnos tegnap este meghalt a laptopom, egyszerüen kikapcsolt, azota se kép-se hang, nem akar elindulni..... Félek nagyon, hogy valami virust kaptam be, de a legjobban attól félek, hogy MINDENEM eltünik menthetetlenül. :(((

A fél életem abban a laptopban van, az összes fotóm a hajós idöszakomból, az összes pocakfotó, az összes babazene és többi zene, jaaaaaaj, teljesen magam alatt vagyok. Ha a laptopot nem is, de legalább ezeket a dolgaimat jó lenne megmenteni.....

Ma mentem egy kört a Donauzentrumban, körbenéztem laptop terén, hogy milyen árak vannak, ha nem tudják megmenteni ezt a gépemet, akkor az A1-nél van most minilaptop, olyat veszek szerintem.... de abból indulok ki, hogy MEG TUDJÀK MENTENI, és minden rendben lesz. Hétfön feladom postán a szüleimnek, ök pedig megmutatják egy szervizben, hogy "gyógyitsák meg" szegénykét!!!

Addig pedig marad a jó öreg és ismert internet kávézó a hajoállomásnál, itt már ismerem a rendszert, most elmetroztam idáig, hogy közölni tudjam mindenkivel a "tragédiát".... mert nekem ez tragédia, a net része a mindennapjaimnak... föleg most, hogy otthon vagyok. Tévézni nem igen szoktam, könyvem sincs most igazán, úgyhogy marad a pakolás, legalább kicsit rendezgetem Bohne baba cuccait....

de azért reménykedek, hogy nem leszek sokáig eltünve, igyekszek majd jelentkezni!!!


4 megjegyzés:

  1. Remélem meg tudják javítani a laptopodat! Bő egy éve van nekem is számítógépem és netem. De már el nem tudom képzelni az életem nélküle. Főleg, hogy tényleg a fél élete rajta van az embernek. Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg dühítő ha a gép azt mondja:köszi elég volt!
    Velünk,mióta net van(egy éve)háromszor fordult már elő.Idegesített,zavart,mert nekem is az életem részévé vált.
    Remélem mielőbb meggyógyítják a lapitopidat,és hírt hallunk rólatok!:))

    VálaszTörlés
  3. èn is remélem hogy minél elöbb visszatérsz hozzánk, és azt is hogy a fájljaidat megtudják menteni!

    VálaszTörlés
  4. Tesóka, ezért mondom mindig hogy legalább a képeidet néha mentsd le CD-kre mert azok örök emlékek, s fájó ha elveszik. Sajnos a gépek ilyenek s egyszer történi valami simán elveszíthetsz minden emléket a múltból...de remélem sikerül megmenteni őket.. Pápuszka

    VálaszTörlés