2009. február 1., vasárnap

29.hét

 Na, itt vagyok újra, a szüleim már úton vannak hazafelé. Reggel kicsit megijedtem, mert már megint havazott, mikor felébredtünk, de szerencsére nem maradt már meg igazán, így remélhetőleg jó útjuk lesz hazáig. Elvittük még őket ebédelni az Alte Donauhoz, még mindig nagyon szép a téli, befagyott Duna ág. többen sétáltak, futottak, mi pedig a meleg, hangulatos étteremből nézegettünk kifelé és élveztük a finom ebédet. :)))


Holnap újra kezdődik egy hét, reggel megyek a következő kismama foglalkozásra, ahol a szülés lesz a téma, jól belecsöppentem. :))) De azért kiváncsi vagyok, már kezdek barátkozni a gondolattal, hogy mi is vár még rám. :))


Csináltunk tegnap fotókat, már apukám hasa is elbújhat Bohne baba kuckója mellett. :)) Most egy darabig mi vagyunk és maradunk is a listavezetők a pocakosok versenyén. :)))))


           



 

4 megjegyzés:

  1. Na, erre szokták mondani, hogy abszolút fiús pocakod van. :)))) Előre csúcsosodó. :))

    VálaszTörlés
  2. Ajj, minden alkalommal arra gondolok, hogy annyira tetszenek a felsőid :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Jane, majd mindig odaírom a képek aljára, hogy hol vettem a felsőket, oké? ;) :)))

    VálaszTörlés
  4. Én is kezdem belátni, hogy van valami alapjuk a régi népi mendemondáknak, mint pl. a csúcsos has fiucskát rejt, sok rosszullét=kislány stb.. :))

    VálaszTörlés