2009. január 31., szombat

hasonlóság

 Nem tűntem el, csak a tegnapi nap teljesen lefárasztott, este már nem volt erőm semmihez, annyira elfáradtam. Viszont eredményesen zárult a napunk, megvettük Bohne baba bútorkáit, egyenlőre kartonokban várja a február végét, majd akkor lesz összeszerelve. :)) Matracot is vettünk hozzá és cuki kis tároló kosárkákat, természetesen kéket. :)) Délután még kimentünk a Shopping City-be a BabyOne áruházat megnézni, de én eléggé csalódtam benne, nem volt nagy eresztés. Egy nagyobb Kika, Leiner áruházban több babadolog van, mint ebben a kifejezetten bébiknek való üzletben. Azért vettünk egy-két lepedőt, kádba kis tartót, hogy ne csússzon majd ki a kezemből Bohne bébi, apróságokat, de a többit majd sztem a Kikában vagy a neten fogom megrendelni, azt legalább házhoz is hozzák.... :)))


A C&A-ban vettem még két szoptatós hálóinget (bár utáááálom a hálóinget), és egy-két apróságot még Bennynek, erre P este közölte, hogy szerinte felesleges volt a hálóing, mert adnak a kórházban. Na, ma egyből felhívtam egy barátnőmet, aki ugyanabban a kórházban szült és valóban, szinte SEMMIT nem kell majd vinnem magammal, mert mindent adnak a kórházban. Csak köntös, papucs, szoptatós melltartó és fogkefe-fogkrém, tusfürdő kell. A bébinek is csak az a ruha, amiben majd hozzuk haza, mert a három nap alatt MINDENT megkap. Nem semmi, ez már tényleg nyugat. :))) Úgyhogy felesleges volt a két hálóing, de sebaj.


Anyáék hoztak ki rólam pár bébifotót, mert kiváncsi voltam, hogy milyen voltam bébiként, esetleg találok e hasonlóságot köztem és Ben baba uh fotója között. Sajnos egy albumban vannak beragasztva a képek, de egy fotót sikerült lefotóznom, ahol szerintem a hasonlóság magáért beszél. Mikor megláttam, jót nevettem, mert nem is emlékeztem, hogy ilyen tökfejű bébi voltam, de ha megnézitek a fotókat, szerintem van hasonlóság a két fotó között.


(tudom, hogy nem voltam szép baba, de sztem a belső szépség a lényeg.) :))))))))))


Ben Baba



Bambi baba



Bebeszélem,


vagy tényleg mintha hasonlítana a két fotó? :)))))

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Tökfejű? Szerintem helyes baba voltál és szerintem nagyon hasonlít Rád Kicsi Bohne:) Az orrotok és a szátok vonala határozottan egyforma....

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is édi bébi voltál, és szerintem is hasonlítotok :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a megerősítést, szerintem is hasonlít a két fotó egymásra. :)) Kiváncsian várjuk már az áprilist, hogy megismerhessük Bohne babánkat. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg van hasonlóság. :)))))

    VálaszTörlés