2009. január 15., csütörtök

agyalok, agyalok....

 Ma reggelre belilult a bal karom a két vérvételtől, sejtettem, hogy lesz még következménye a csajszi tegnapi bénázásának..... Most pár napig még emlékezhetek erre a tegnapi napra, úgy látom. :((


A leletért ma nem mentem be, mert P-vel délelőtt sétálni voltunk- Végre kicsit szebb idő lett, és P is szabadnapos, így kitaláltuk, hogy elmegyünk a Praterbe sétálni. Fura, de érdekes volt a kihalt parkban sétálni, tiszta nyugalom volt. :)) Nyáron nem igazán szeretek már oda járni, mert marha drága és utálom, hogy annyira hangos, minden játéknál más-más török-tam-tam zene szól, az ember nem érti a másik szavát és tömeg van. De ma olyan jó volt, alig lézengtek emberek, jót sétáltunk. :)) Nem is volt hideg, még a kesztyű sem kellett, szinte "melegem volt". :)) Úgyhogy a tavasz tündérek egész jól dolgoznak, mert itt már olvad a hó, éljen, éljen!!! :)


Viszont, mióta hazaértünk, én olyan álmos vagyok, mintha már három napja nem aludtam volna. De tudom, hogy ha most engedek és ledőlök aludni, akkor éjjel megint kukorékolni fogok, és az éjszakai alvás elvileg fontosabb. Ilyenkor legalább a család, barátok elérhetőek messengeren is, így nem unatkozok, de éjszaka ritka az éjjeli bagoly rajtam kívül. :))) Úgyhogy most nagyokat pillázva ülök itt és nézek ki a fejemből. :)) De legalább itt van az internet, ami lefoglal. :))


Mondjuk már napok óta teljesen babakocsi lázban égek, mert lassan meg kellene rendelni és már azzal kelek és azzal fekszek, néha elbizonytalanodok, hogy jót választottunk e, esetleg ne a másikat rendeljük e meg, tisztára bizonytalan lettem. Jó is lesz már megrendelni, mert utána már nem tudok agyalni rajta, hogy melyiket is válasszuk. Rengeteg lehetőség van már és ezáltal sokkal nehezebb is a választás. Már a kezdetektől eldöntöttük, hogy a Quinny Speedi babakocsit válasszuk, most van egy barnás új színben, ami nagyon tetszik mindkettőnknek. A barátnőmnek, HannahNyuszinak is Quinnyje van, kék, és nagyon elégedett vele, ott már kipróbálhattam, hogy mit is tud ez a járgány.  Árban is megfelelő, vagány kis kocsi. DE aztán megláttam a Maxi Cosi Mura kocsit, ami szintén nagyon tetszik. Ennek az az előnye, hogy meg lehet fordítani az ülést, tehát a baba ülhet velem szemben is és háttal is, ahogy akarjuk. Viszont a múltkor a Brendonban egy anyuka éppen mellettünk állt, mikor nézegettük a babakocsit és azt mondta, hogy a Quinnyt ajánlaná, mert annak mosható az ülése, a Maxi Cosinak nem, és neki is Quinnyje volt és nagyon elégedett vele, a kocsiba is szuperul befért stb...stb...stb.... Oké, akkor megnyugodtam, hogy a Quinny a tuti befutó. De most azt olvastam, hogy már a Maxi Cosi Mura ülése is mosható, most megint elbizonytalanodtam pár napja, de az eszem tudja, hogy a Quinny a nekünk való járgány. :))) P-t már nem is merem ezzel fárasztani, mert szerintem már a babakocsi szó hallatára is felmegy a vérnyomása, annyit agyalok már rajta. :))) Úgyhogy most a héten kértem több online áruháztól árajánlatot, és a legjobbnál jövő héten megrendeljük a Quinnyt, aztán le van a gond róla. :))) Elvileg négy hét a szállítási idő, ez így pont tökéletes időzítés lesz. Utána jöhet a többi babacucc, mint például az ágyikó, pelenkázó, és a többi kiegészítő. Most már szinte minden nap ezzel kelek és fekszek, hogy mit is érdemes venni, mit hol vegyünk stb.... Mert aztán észre sem vesszük és mindjárt március, akkor pedig már nem akarok kapkodni.


Elvileg (és gyakorlatilag is, most már tuti, nem variálok :)))  ) ezt a járgányt rendeljük majd meg Bennynek a jövő héten:


     


 


Állítólag a váza sem nehéz, ami azért fontos számomra, bár szerencsére liftes házban lakunk, így csak pár lépcső van, ahol majd cipelni kell a kocsit. Azt pedig kibírom majd, legalább újra megerősödök. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése