2009. január 12., hétfő

Intellektuális izé

 Jane_Wonda továbbított felém egy ilyen "játék félét", igyekszem tartani a lépést, tehát nézzük:


1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.


Az egyes ponthoz felsorolhatnék egy csomó babás könyvet, mert azokból rengeteget olvasgattam az utobbi időben, de akkor nagyon uncsi lenne. :)) Viszont sokat olvasok, úgyhogy van miből kiválasztanom az 5 címet. :))


1.


Danielle Steel: Kettes lakosztály


Danielle Steel: Becsüld önmagad!


Rhonda Byrne: The Secret, a Titok


Verena Wermuth: A tiltott nő


Vujity Tvrtko: Angyali történetek...és ami azóta történt


2.


Mivel még nem régóta mozgok a blogolásos körben, nem ismerek sok mindenkit, így sztem öt embert nem tudok megnevezni, akinek továbbadnám, de azért kettőt-hármat igen:


Katanyu


Rzso


Forgószél


Aki már játszott, attól előre is elnézést kérek, próbáltam visszakeresgélni, de nem találtam bejegyzést náluk a játékkal. :))


További szép estét, megyek tévézni. :)))


 



 

2 megjegyzés:

  1. Mamim nagyon Danielle Steele mániás. Esküszöm az összes könyvét olvasta már.. és hohóó Te is olvastad a Titkot?:)) és te is "alkalmazod" vagy van valami sikerélményed?:))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is meg van az összes Danielle Steel könyv, egy darab sem hiányzik a gyüjteményemből. :)) Hm...a Titkot olvastam, és nem fanatikusan alkalmazom, de sokkal pozitivabban állok a dolgokhoz azóta. Igyekszem a jót megtalálni a dolgokban és talán ennek is köszönhető most a pocakomban növekvő Kicsi Bohne baba. :)) Ennél nagyobb sikerélmény nem is kell. :))

    VálaszTörlés