2009. január 19., hétfő

Mai vizit

 A mai nődoki látogatáson is túlvagyok, szerencsére minden rendben Bohne babával, a méhszáj még zárt, nincs jele, hogy korábban ki akarna bújni a világra. De ne is akarjon, élvezze még a mamakuckó  melegét. :))) Mindent alaposan megnézett a dokibácsi, placenta is jó helyen van, elég magzatviz is van a kuckóban bent, Bohne baba előírásszerűen fejlődik, buksijának az átmérője 75 mm, combcsontja 63 mm körül volt és megint megmutatta "ékességét", úgyhogy most már semmi kétség, kicsi fiú érkezik a családunkba!!! :)) Ha már a dokim ősrégi ultrahang masináján is látszódott ennyire egyértelműen a kukac, akkor itt már meglepetés nem lehet, de ezt a doki ma is mondta. :)) Egyébként már elég sokat fekszik fejjel lefelé, most is úgy volt az ultrahangon, hogy eléggé lent volt a buksija és a lábikói pedig a köldököm környékén voltak, de azt mondjuk érzem is nap, mint nap, hogy a köldökömnél kavar. :)))


Kaptam beutalót a terhestornára is, úgyhogy februárban elkezdem azt is, kiváncsi vagyok, hogy mit tanulhatunk majd ott. :)) Ja és nála is lehet akupunktúrára járni az utolsó hetekben, azt mondja, hogy ő 95 óta csinálja, akkor még nem igazán jött be ennyire a divatba és bizonyított tény, hogy a 36. héttől, heti egyszeri alkalom akkupunktúra segíthet a szülésnél. Lerövidíti a vajúdás idejét és a fájdalmat is csökkenti. Kicsit drága, 40 euró alkalmanként, de azt számolgattam, hogy kb 3-4-szer kellene mennem, és ha tényleg segít, azt hiszem, hogy erre nem fogjuk sajnálni a pénzt. Legközelebb majd 5 hét múlva kell mennem, azt számoltam, hogy akkor már 32. héten leszek, ajaaaaaajjjjjjj!!!! :)) ja, és a csillag a vérképen nem gáz, nem a náthától van, hanem a terhességnél ez az érték mindig megnövekszik, úgyhogy ez "normális", aggodalomra semmi ok!! Úgyhogy megint nyugodt vagyok és happy! :)


Viszont rá kellett állnom megint a mérlegre, akkor kicsit kikerekedett a szemem, mert elég sokat mutatott, bár cipőben és ruhában voltam, ami szerintem legalább két kiló plussz volt. :)))) A 12. hét óta 13 kg-t híztam eddig, ami sztem nem vészes, csak mondjuk eleve kis többletsúllyal indultam. Majd egy kicsit (de tényleg csak egy kicsit!!!) odafigyelek ezután, hogy mit eszek, viszont nem akarok koplalni a terhesség alatt, elég hogy az egész múlt évem a fogyókúráról szólt, majd lefogyok, ha itt lesz Bohne baba. :))) Meg tudom csinálni!!!! :))


Jaj és végre kaptam egy gatyát magamnak!!!! Halelujaaaaaa!!!!! Elmentem még hazafelé a Stadion centerbe, nemrég nyitott egy új bevásárlóközpont a stadionnál és van ott is C&A. Elég kicsi kismamirésze van, DE a lényeg, hogy találtam egy tök jó gatyát, bőszabású, igaz hogy egy kicsit még nagy is rám (a méretét inkább nem írom le), de úgy voltam vele, hogy a hasam még tuti nőni fog, így lesz majd helye a gatyában, legalább áprilisig már le van a gond, mert ebbe a gatyába el fog férni még a hasam, az tuti. :))) Nagyon örültem neki, mert délután a H&M-ben már teljesen elkeseredtem, hogy nekem nem lesz már nadrágom, mert mind ilyen répafazonú volt, az pedig az én kis husos sonkáimon elég szépen mutatnak, ha éppen feljönnek rá..... De ez a gatya pont az, amit kerestem, ÉLJEN, ÉLJEN, ÉLJEN!!!! :))) Az emeleten pedig a babacuccoknál a bodyk tök jó áron voltak (2,90.-- euro), így Bohne baba is kapott pár rucit, cicásat, nyuszisat, macisat, daddy litle sweet-eset, micimacisat. :))


Úgyhogy ma végre eredményes napom volt, de el is fáradtam rendesen. :)))) Most élvezem a jól megérdemelt pihenést. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése