2009. január 19., hétfő

Apa-fia párbeszéd

 Ma reggel ismét elemében volt Bohne baba, már olyan két-három napja egész délután-este és még alvás előtt éjjel is megy a banzáj a hasamban, de olyan szinten, hogy ha lefekszek és kényelembe helyezem magam a hátamon, akkor simán lehet látni a hullámzásokat.  :)) Tegnap éjfél körül ért haza P, még tévéztünk kicsit, bár én inkább a hasamat figyelgettem, mert megint "akció" volt, a végén P-t is jobban lekötötte a fiával való játék, mint a tévé. :))


Ma reggel, P fél 10 felé ment dolgozni, és amíg öltözködött, Bohne baba megint rákezdte a tánci-táncit. :))) Mutattam P-nek, erre ő kitalálta, hogy majd "megbeszéli ezt most már a fiával", hogy hagyja az anyját néha aludni is. :))


A párbeszéd valahogy így zajlott:


"Jó reggelt Nagyfiú! Szeretlek ám!! De figyelj csak! Jobb, ha tudod, hogy a főnök ÉN vagyok!!" :))))


Erre Bohne Baba rúgott egy akkorát, hogy ihajjjjj..... :)))) szinte bele P fülébe, mert még ott volt a feje a hasamnál..... asszem, hogy ezzel a főnök kérdés is el van döntve, a fiúnk már most a fejünkre nő. :)))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése