2009. január 24., szombat

28. hét

 Tegnap óta teljesen az új Fridi könyv hatása alatt vagyok, alig bírom letenni, ezért sok minden nem is igazán történt. :))) Érdekes dolgokat írt, szinte falom a betüket, úgyhogy sztem holnap este már nem is lesz mit olvasnom és újra a neten fogok lógni. :))


Viszont mivel ma van a 28. hét, így a szokásos pocakfotók nem maradhatnak el, ez most már a szombati rituálé. :))) Bohne baba megint nőtt szerintem, tegnap este tusolás előtt vettem észre, hogy most már a mellem alatt is "dudorodik" valami és már egybefügg a hasammal, úgy néz ki, hogy ott lehet Bohne baba kuckójának a széle. :))) Eddig még aránylag le tudtam hajolni a zoknit levenni, de tegnap megakadtam a hasamtól. :))) úgyhogy már ügyeskedni kell az öltözködésnél is. :)) Néha ez igazán vicces tud lenni.


Ja és még egy valami változott, ugyanis végre tudok jókat aludni. :))) Na, nem éjszaka, mert az még mindig nem megy annyira, mert éjfél előtt nem tudok elaludni, viszont reggelente alszom a legjobbakat. Egyszer felébredek 8-9 között, de visszaalszok és már harmadik napja fél 12-ig durmoltam. :)))) Még szerencse, hogy nincs igazán dolgom, így megtehetem. Végre kipihentnek érzem magam, még ha napközben alszok ennyit, akkor is. A lényeg, hogy tudok aludni és ezt ki is használom. :))


És akkor a várva-várt 28. heti pocakfotók:


                


5 megjegyzés:

  1. Biztos hogy Benbaba egyedül van?:)))
    (Jó nagy pocid van!:)))

    VálaszTörlés
  2. :)))) Már kapom az ilyen kérdéseket, de Ben baba minden bizonnyal egyedül van. :)))) a legelső kérdésem is ez volt annak idején a dokinál. :)) De azért remélem, hogy nem ismétlem a miskolci példát, ahol az óriásbébi született a napokban.... 6,2 kiló, jaaaaaj. :))

    VálaszTörlés
  3. Biztos jó nagy baba lesz Ben. :))) Hatalmas a pocakod. Jaj, emlékszem én is mennyit vacakoltam, ha zoknit kellett húznom. Sőt, a végén már az intimmosakodásnál is trükköket kellett kieszelnem. :)) Aludd ki magad, mert áprilistól kábé 80 évig nem fogod kialudni magad. :DDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Duma, már nekem is emlékezetből megy a fazonigazitás.. :)))) Ja és tükörrel... :)))))) jókat röhögök közben magamon. :) Fő a vidámság! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép méretes a pocakod, de biztos csak azért mert jól érzi magát bent, és ehhez kell a jó nagy hely :)) Puszi!

    VálaszTörlés