2009. január 12., hétfő

Tavaszt akarok!!!!!!!

 Jaj, már annyira utálom a telet, a hideget, a szürke fákat, a fagyos utcákat, a kihalt tavat a szomszédunkban, a náthás embereket, és mindent ami a téllel kapcsolatos!!!! Tavaszt akarok, TAVASZT!!!!!! Vidám, színes virágokat, csiripelő madarakat, sétáló embereket, kacagó gyerekeket, hóvirágot, gólyákat, stb....


Valami ilyesmit:



 


 


 


 


 


 


 


 


 


A torkom már jobb egy fokkal, most már "csak" az orrom fújom, talán egy-két nap és túlvagyok ezen a nyavaján, már elég volt abból is. Nincs kedvem kimozdulni sem, jó itthon, a meleg lakásban pihengetni. Bár néha már kockásra ülöm a fenekemet, de a jegesmedvék közé valahogy nem vágyok ki. Brrrrr....


Holnap készülnék a laborba, de félek, hogy befolyásolja az eredményt az, hogy meg vagyok fázva, igy majd meglátom, hogy ébredek, maximum szerdáig eltolhatom szerintem, mert akkor még hétfőig megérkezik az eredmény, akkor kell visszamennem a nődokihoz majd. Remélem, hogy Kicsi Bohne babával minden rendben van, bár tegnap és ma is egész virgonc volt, ezek szerint jól érzi magát a kuckójában. :)


Tegnap vicces volt, P-vel néztük a tévét este és egyszer csak éreztem, hogy beindul az esi műsor a hasamban, így felhúztam a pólómat és simán lehetett látni, ahogy hullámzott a hasam. :)) P még nem látta így sosem, teljesen el volt ájulva, hogy mikre képes az ő kicsi fia. :)) Aztán, ha odatette a kezét a hasamra, akkor Bohne baba csak azért sem rúgott bele a kezébe, de ha elvette, akkor újra hullámzott. :))) Jól eljátszottak este egymással, én pedig csak nevettem, hogy milyen kis huncut lesz a kicsi fiúnk. :))


Jaaaaj, már annyira jó lenne, ha tavasz lenne, egyrészről mert akkor már Kicsi Bohne lassan megérkezne hozzánk, másrészről pedig vége lenne ennek a depis télnek, amit annyira utálok. Nálam január 6-án vége a télnek a fejemben, mikor leszedjük a karácsonyfát, elcsomagoljuk a díszeket következő évig, leszedjük a világítós díszeket az ablakokról, ezután már minek a tél?!?! Én mondjuk amúgy is tüntetek, mert múlt hét óta tulipánokkal díszitem a nappalit és hívogatom a tavaszt, a napsütést, a rügyező fákat, hogy végre sétálni mehessünk, hogy végre ne kelljen 85 pullóvert magunkra venni, ha a boltig el akarok jutni fagyhalál nélkül és még sorolhatnám.


Szóval tessék velem kommandózni, hívogassuk elő a tavaszt,


TÉL ELLENES KOMMANDÓ HAJRÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!


3 megjegyzés:

  1. Énnekem is a karácsonyfa leszedésével vége a télnek. Utána már úgy érzem mintha kezdödne a tavasz:D De persze sajna ez csak a fejemben van így. (Most is nagyon cidri van kint) Valahogy a telet a karácsonyi készülödéssel és a karácsonnyal tudom összekötni. Én is alig várom már a tavaszt.. Az a kedvenc évszakom, jobban szeretem mint a nyarat:) Mellesleg.. A tulipán a kedvenc virágom :)) Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a frézia a kedvencem, de a tulipánt is szeretem és mindent, ami tavaszi. :)) Nekem is a tavasz a kedvenc évszakom, olyan szép, mikor minden újra "életre kel". :)) Akkor úgy látom, új kommandós tagot köszönthetek a személyedben. ;) :))

    VálaszTörlés
  3. Igen bizony:)) Amúgy nézz be hozzám, "intellektuális bigyó" vár :D

    VálaszTörlés