2009. január 17., szombat

27. hét

 Ez a nap is eljött, ma beléptünk a 3. harmadba, most aztán beindulnak a napok áprilisig. Tegnap már meg mertem nézni az RTL-en a My Baby műsort, bár azért még mindig voltak részek, ahol inkább elfordultam... :))) De már kezdek ismerkedni és barátkozni a gondolattal, ami majd áprilisban vár rám, hogy kezemben tarthassam Kicsi Bohne babát.


Tegnap este P-vel megrágtuk a babaszoba berendezését is, nagy csodálkozásomra Micimackót és barátait választotta, aminek én csak örülni tudok. :))) Úgyhogy most már alakul aránylag a fejemben a babaszoba, már nézegetem a neten az ágynemüket, függönyöket és a többi babakelléket. Remélem, hogy jövő héten eljutok a Babywalzba és a Babyone-ba, feltérképezni az ottani kínálatot. De már találtam a neten aranyos ágynemüt, baldachint, dekorációkat. Legalább már el tudunk indulni egy irányba és kezdhetem beszerzeni a "kincseket". :))


Csináltam ma megint pocakfotókat, és ma még kicsit fel is dobtam a fényképeket, mivel ma nagy nap van, a 3. trimeszter kezdete!


        


Hétfőn meglesem Bohne babát is, bár szerintem most már mindig egyre kisebb részei fognak beleférni az ultrahangnál a "kisablakba", így majd lehet találgatni, hogy éppen melyik testrészét látjuk a képen. :)) Gondolom, hogy így már nagyon fotót sem fogok kapni, mert nem fogunk látni semmi érdemlegest. De majd talán Sopronban 27-én elcsíphetjük az arcocskáját, addig még megbeszélem vele, hogy legyen szófogadó és mutassa meg nekünk magát. :)))


Hát akkor hajrá 3. trimeszter, hajrá Bohne Baba, a visszaszámlálás elkezdődött, most már nincs mese, mindjárt itt van április!!!!!! :))

4 megjegyzés:

  1. Bizony-bizony!
    Majd meglátod hogy elrepül ez a hátralévő két és fél hónap!:))
    Egyébként a múltkor lemaradtam(mert annyi hozzászólás volt a bejegyzésedhez,és ugye hat látható),ezért ismét megkérdezném ha nem baj:)),ugye lesz valaki aki minket is értesít?:))

    VálaszTörlés
  2. Most, hogy már csak ennyi idő van hátra, azért ne ijedj meg ha majd nem fog annyit mocorogni. Mivel egyre kevesebb a hely neki, nem fog annyit rugkapálni. Iszonyat nagy pocakod van, és még nőni is fog. Nagy babóca lesz szerintem.
    És csatlakzom Forgószelem kérdéséhez. - ugye lesz, aki értesítsen bennünket majd a nagy napról?

    VálaszTörlés
  3. Óhhha!!:) Tiszta jó, majd véletlenül április eleje fele Bécsbe fogok járkálni kórházakat nézegetni hátha épp Te is ott fekszel Bennel:DDD ;)) Nagyon szépen haladsz, a my babyt én is szoktam néha nézni jó kis müsor:))

    VálaszTörlés
  4. Jaj, olyan aranyosak vagytok, hogy így drukkoltok nekünk! :) Természetesen megszervezem még, hogy legyen, aki megírja, ha megszületett Ben baba és utána sem fogok eltűnni innen, ígérem! :)) Hiszen tudjátok, hogy "felelős lettem azért, akit megszelidítettem...." és azok Ti is vagytok! :)) Jane, nem kell az összes kórházat nézegetned, elég ha a W. betüvel kezdődőbe nézel be, ha nem írok már két napja... ;) :)))

    VálaszTörlés