2009. január 28., szerda

28. heti hírlevél

 Tegnap el is felejtettem, hogy megjött az újabb heti hírlevél a babanettől, annyira el voltam varázsolva Bohne baba arcocskájától. :))) Holnap jönnek anyáék pár napra, mondtam, hogy ha lesz még esetleg idejük, keressenek az albumokból pár fotót bébikoromból, hogy össze tudjuk hasonlítani, van e valami hasonlóság köztünk. :))


Ma délelőtt elmentem kicsit nézelődni, shoppingolni, de elég ramaty idő volt, szakadt a hó, havas eső, igy nagy kedvem nem volt. Próbálgattam pár felsőt, gatyát, de végül csak itthonra vettem egy snoopys szabadidőt, ami most kényelmes a pocaknál is, Bennynek vettem megint két kis fehér bodyt, ebből majd még veszek neki, mert praktikus nagyon.


Közben végre a Babywalztól is megjött a kiságyba való garnitura, micimackós, nem néz ki rosszul. Rendeltem még hozzávaló kisplédet is, egyenlőre majd azzal lesz betakarva a bébink. :)) Már várom nagyon, hogy össze legyen állítva a bútor, akkor már olyan közeli lesz az egész valahogy. :))


Na, lássuk a hírlevelet, aztán ma pihizek, kicsit elfáradtam ma, mert készítem a terepet a szüleimnek, hogy minden csillogjon-villogjon holnap. :)))



26. hetes ultrahang kép


 


A kicsi szemei már részben nyitva vannak és érzékelik a fényt. Szempillái és szemöldökei folyton csak nőnek, miközben a zsírraktárai egyre jobban feltöltődnek. Ha kisfiad lesz, heregolyói mostanra már a herezacskóban várakoznak. Az ilyentájt született babáknál már 10 közül 9 életben marad, persze orvosi segítséggel és folyamatos megfigyeléssel. Porontyod méretei: 38-41 centi és több, mint egy kiló.



Tegnap a babamozinál is láttuk, hogy Bohne baba már néha nyitogatja a szemeit, furcsa volt látni, de egyben érdekes is. :))) Az a mondat is már egyre megnyugtatóbb, hogy most már 10 bébi közül 9 életben maradna, ha most születne. Na, ezzel nem akarom azt mondani, hogy már most bújjon ki ez a kis virgoncka, mert még élvezem ezt az időszakot, élvezze ő is a luxuskuckóját. :)))

3 megjegyzés:

  1. Ha nem veszed tolakodásnak Bambi szívesen megjelölnélek az iwiw-en. Csak nem tudom hogy keresselek meg. :((

    VálaszTörlés
  2. ha adsz egy e-mail címet, elárulom a nevem Neked és hogy hol találsz az iwiw-en. ;) :)))

    VálaszTörlés
  3. duma69@freemail.hu. Örülnék nagyon! :DDDDD

    VálaszTörlés