2009. január 14., szerda

mai tortúra

 A mai nap sem volt semmi, végre egyszer kimozdulnék itthonról, erre reggel már szakadt a hó. Direkt 8-kor felkeltem, mivel éhgyomorra kellett vérvételre mennem, hogy ne éhezzek sokáig, gondoltam, hogy kocsival "átugrok" a laborba, ami kb tiz percre van tőlünk a nagy bevásárlóközpont mellett. P is felkelt, mert eljött velem, oda jár konditerembe a környékre, így nem kellett buszoznia reggel. Gyorsan letisztitottuk a kocsit, indulás, az utak még járhatóak voltak, én nem is gondoltam volna, hogy így megmarad a hó, azt hittem, hogy csak kicsit esik, aztán annyi. :)))


Na, P el a konditerembe, én be a laborba. Szerencsére nem voltak sokan, így pár perc alatt sorra kerültem, nem kellett parázva várni a soromra, amit utálok. Itt azért a labor is másabb, barátságosabb, bár mondjuk nekem csak a dunaújvárosi SZTK-s labor van az emlékeimben, ami elég siralmas, úgyhogy ahhoz képest ez itt maga a luxus a kényelmes székeivel, a rádióval, a tiszta klotyóval stb... :)))


Szóval behivtak, először a bal karomból levett a csajszi pár üvegcse vért (nem nézek oda sosem, igy nem tom, mennyi is volt valójában :)) ), aztán megbökte az ujjam végét a cukros tesztért valamiért. Na, két ragtapasz, és mehettem ki. Aztán hozott egy kb. 3 decis müanyag pohárban egy iszonyatosan édes löttyöt, szerintem a LANGYOS vizben elkevertek legalább 6 evőkanál cukrot és ezt kellett meginnom 5 perc alatt!!!! Mindezt éhgyomorra és full éhesen... jaaaaj, iszonyat volt. De megittam!! :) velem szemben ült egy kismama (bár én pocakot nem igazán láttam) és szerintem neki is ilyen vizsgálata volt, de egyszer csak elrohant a wc-re és kint mindenki hallhatta, ahogy a cukros lötty távozott belőle.... szegényt haza is küldték, mert így nem tudták a vizsgálatot elvégezni rajta, pár nap múlva vissza kell mennie. Én olvasgattam tovább (még jó, hogy vittem magammal könyvet), és egy óra múlva újra mennem kellett, megint a karomból vettek vért. Mivel állítólag a jobb karomon a vénák nem voltak elég erősek, így megint a balból vette le a csaj. Akkor már három ragtapasszal gazdagodva jöttem ki a szobából. :)) na, újabb egy óra olvasgatás következett, bár néha majdnem bealudtam, olyan álmosság is jött rám. :)) és éhes is voltam már nagyon. Egy óra múlva újra vérvétel, ahol a nő már bajban volt, hogy honnan is vegyen még vért, mivel ugye már két helyen megszúrt a bal karomon, hely nem igazán volt, én is kezdtem mérges lenni, hogy vajon még hol akarja szétszúrni a karom a bal oldalamon. De aztán végül talált egy vénát a jobb kezemben és a negyedik ragtapaszt már oda kaptam..... Tehát csekély két és fél óra múlva, négy ragtapasszal a karjaimon és az ujjamon, full éhesen távozhattam a laborból és majd holnap 2-től lesz eredmény.


Kint újabb meglepetés: a hó már mindent ellepett, az autók csúszkáltak, és a hó még mindig szakadt....


Mondanom sem kell, hogy ezután már nem volt kedvem nadrágot nézni az üzletekben, inkább haza akartam jönni, a kocsit biztonságban lerakni, és végre ENNI. :))) Farolgatva hazakocsikáztam, némelyik kanyarban nagyon észen kellett lennem, de hazaértem, még szerencse, hogy ilyen közel lakunk. A kocsit leállítottam a ház elé, most egy darabig biztos nem fogok autóba ülni, utálok télen vezetni normál állapotban is, most Bohne babával pedig még jobban meggondolom, hogy mikor is ülök kocsiba újra.


Hazaérve már olyan éhes voltam, hogy remegtem szinte, ettem grillpipit, csokit, manner nápolyit, banánt, mindent, ami a kezem ügyébe akadt, annyira kész voltam. :)) Kb. 1 órára lettem újra normál állapotban, így nagyot szusszanva végre kipihenhettem ezt a napot is. :)))


Holnap P szabadnapos, Győrbe akartunk átmenni Kikázni, mert még mindig van utalványunk, amit el akartunk költeni, de ahogy olvasom a magyarországi ónos esős viszonyokat, inkább maradunk itthon, majd elköltjük máskor. :)))


És még egy utolsó kérés mára:


Kedves Holle Anyó!!


Most, hogy az egész ország és környéke fehér a hótól, a gyerekek kiszánkózhatják magukat, hógolyózhatnak, amennyi jólesik, mindenki megépítheti a tél hóemberét stb... kérlek szépen, hogy bújj vissza a vackodba, tedd el a párnáidat a jövő évre és hagyd, hogy a Tavasztündér megérkezzen közénk, léccccci, lécccci!!!!! :)))


Különben nem lesz elég pulcsim, télikabátom, meleg nadrágom, amit ekkora babaházzal magamra tudok húzni, ha még tovább lengeted a párnáidat!!!! :))))


Köszi! :)

10 megjegyzés:

  1. Hát Te.. Ahogy így olvasom ezt a cukorterheléses meg vérvételes sztorit, már most rámjött az elgyengülés.. Nem tudom miért, nagymamámra ütöttem ebben, kiskorom óta, egy apróbb vérvételnél is rosszul leszek/elájulok.. Kiskoromban még hánytam is, most már az nincs hálaisten, de mindig ott kell maradnom a növéreknél és el kell feküdnöm, mert valahogy a testem érzi hogy elfogy a vérem :)) Furcsa, de nem a tü látványától, mert soha nem nézek oda, söt mindig máson agyalok addig.. Allergia vizsgálaton - pedig ott csak felszurkálta a kezemen a bört, de ott is jött vér, pedig nem is számítottam arra, hogy ott rosszul leszek, egyszer csak mondtam a dokimnak hogy elnézést nem feküdhetnék el? Azt mondja úristen de, Maga tényleg halálsápadt lett.. Szóval atyaég, hogy én hogy fogok végigbírni egy terhességet :)) Végig vérvételek, szurkálások, atyaaaéééég:))

    VálaszTörlés
  2. Hát igen. A cukorterhelés. Én is ittam ilyen löttyöt. De mivel olyan vénáim vannak, hogy az olimpián simán bevethetnék a lövészek célpontjaként, én csak két ragtapasszal megúsztam. Ne félj, több ilyen nem nagyon lesz. Itt sajnos csak ónoseső esett. Korcsolyázni már lehet.
    Jane, hidd el, megéri egy pár szuri meg miegymás. Mert ugye a "végeredmény" egy igazi örökké tartó kalandpróba. :-)))))) Pusz nektek!

    VálaszTörlés
  3. Jane, ne félj, olyan sokszor nem vesznek vért a terhesség alatt, azt majd Te is kibírod. :)) És ha éppen akkor kalimpál a bébid majd a pocidban, mint ma Bohne Baba, akkor el is felejted, hogy esetleg elájulj vagy ilyesmi, mert ő lesz a legfontosabb! :)

    VálaszTörlés
  4. Duma, majd legközelebb kölcsönkérem a vénáidat. :))) Ha gondolod, szívesen továbbküldöm Holle anyót felétek, hogy Dani is tudjon szánkózni és hóembert építeni. :) Így legalább hozzánk előbb ideérhetne a tavasz... :) Jó éjszakát Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Köszi a bíztatást:)) Neked is jóéjt... :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!!! Jól van, látom nálatok sem egyszerű a vércukorterhelés... :o( Az édes lötyi az 75 gramm glükóz volt... Hát nem kellemes, az biztos! De biztosan jó lesz az eredményed, és többet nem szurkálnak! Nekem sajna szar lett, így tegnaptól szigorú szénhidrátmentes diéta és minden pénteken vérvétel... :o( De Panna babáért mindent! :o))) Az itteni időjárás nagyon gáz... minden csúszik az ónosesőtől, Milán nem is ment ma dolgozni. Inkább a havat választanám... De már csak pár hónap és itt a tavasz a babáinkkal együtt! :o)))
    Puszka

    VálaszTörlés
  7. :))))))))) Elképzeltem a napodat. Vigyázzál magatokra:)

    VálaszTörlés
  8. Én is épp diétán vagyok :)) Najó de én fogyókúrázós diétán.. Ennek eredményeiröl nem is írtam még a blogomba.. Na majd holnap :)) (Amúgy ennek meg az a lényege, hogy nagyon minimális zsírt viszel a testedbe, és így a saját testedböl kezdi égetni a szervezeted a zsííírt) Az volt a könyvben hogy ezt bármikor lehet alkalmazni, akár terhesség alatt is :)) Na ha beválik akkor leírom a recepteket a blogomba:)) Szép napot!

    VálaszTörlés
  9. Dujv, remélem, hogy jó lesz az eredményem,mert nem szeretnék most is diétázni,elég volt az elmúlt egy év. :)) De ha mégis rossz eredmény lenne, ahogy Te is irtad, a babánkért MINDENT! :) És még mindig HAJRÁ TAVASZ!! :) Puszi

    VálaszTörlés
  10. Jane, ez a diéta érdekesen hangzik, kiváncsian várom majd a blogodban a részleteket. :)) Csak azt nem tudom, hogy Neked hol van szükséged minusz kilókra, nem úgy tűnsz a képeken, mint akinek diétáznia kellene... ;) :))

    VálaszTörlés