2009. január 10., szombat

Friss képek

 Na, az előbb csináltam pár sztárfotót, próbáltam megörökíteni azt is, hogy Bohne baba már elég szépen "megette" a köldökömet, nem tudom, mennyire adja vissza majd a fotó. :))))



   


Ez a görögdinnye a hasamban egyre csak nőőőőő és nőőőőő, de szeretem ám nagyon és nem bánom! :)))) De azért néha fura és még mindig vannak napok, mikor alig bírom felfogni, hogy tényleg anyuka leszek és nemsokára tényleg itt fog körülöttünk nevetgélni, alukálni és néha sírdogálni egy kis angyalka, a mi kisfiúnk. :))

9 megjegyzés:

  1. Lassan tényleg görögdinnye formát ölt!:)))

    VálaszTörlés
  2. Ugye-ugye? :))) Mi lesz még áprilisig? mi nagyobb egy görögdinnyénél tulajdonképpen? :)))) vagy majd 3 görögdinnye lesz Ben baba kuckója? :)

    VálaszTörlés
  3. óha április nemsokára itt lesz, én is mindig azt veszem észre hogy már megint április és megint egy évvel öregebb lettem :)) hát igen én is április szülöttje vagyok:) Már szép a mérete a pocakodnak:))

    VálaszTörlés
  4. Jane, akkor Benned is egy kost üdvözölhetek? ;) :))

    VálaszTörlés
  5. óha április nemsokára itt lesz, én is mindig azt veszem észre hogy már megint április és megint egy évvel öregebb lettem :)) hát igen én is április szülöttje vagyok:) Már szép a mérete a pocakodnak:))

    VálaszTörlés
  6. Wauuuuu- nem semmi BenBaba kuckója:), de nagyon szép!! Legalább sok puszi fél rá P.-től!

    VálaszTörlés
  7. Ugye-ugye? :) Én megmondtam Neked november 25-én, mikor Sopronban voltunk, hogy most már tuti, hogy nekem is óriááááási hasam lesz, és tessék! :) Szófogadó a gyerekünk ilyen téren. :))

    VálaszTörlés
  8. Ugye az ilyen "óriáááási" pocikat szokták ikerlakhelynek nézni?:))))) Aztán majd mindenki ezt kérdezgeti Tőled:)
    Láttad,hogy a quinny idén is jött új színekkel ?
    Pihizz sokat ma P.-vel,én szekrényt rámolok:(( , amikor Tündérke engedi persze:)

    VálaszTörlés
  9. Lassan már élvezhetem a "terheskártya" előnyeit, átadják a helyet a buszon, előreengednek pisilni és még sorolhatnám... ;) :)) Na, meg is nézem a Quinny honlapján a színeket, bár a barna nagyon bejön mindkettőnknek eddig! :) Jó pakolászást, én mára megint pihit rendeltem el. :)) Puszi

    VálaszTörlés