2009. január 1., csütörtök

az első nap

 BUÉK Mindenkinek!!!!


Véget ért egy év és elkezdődött egy újabb, ami reméljük, sok csodát, békességet, egészséget tartogat majd mindenki számára. A visszaszámlálás számunkra már nagyon felgyorsult, nemsokára 100 nap alá csökken Kicsi Bohne érkezésének a napja, hihetetlenül rohan az idő.


Tegnap lightosan búcsúztattam az óévet, P dolgozott, úgy volt, hogy bemegyek hozzá éjfélre, de aztán megegyeztünk, hogy mégsem. Tiszta bolondokháza van ilyenkor az 1. kerületben, ő pedig pont ott dolgozik, ahol a legnagyobb bulihelyszínek voltak. Így én itthon tévéztem, neteztem, anyáék is és a volt sógornőm is onlány volt, velük "táncoltam át az új évbe". :))) Éjfélkor kölyökpezsgőt ittam, ami azért az Asti Cinzano közelébe sem ér, de most Kicsi Bohne fontosabb, mint a megszokott egy pohár pezsgőm. :)) Hajnalban még koccintottunk P-vel, mikor megérkezett, megbeszéltük hogy ez az év számunkra nagyon szép lesz és jövő ilyenkor már hármasban búcsúztatjuk az évet, mert Kicsi Bohne is részt vesz már a jövő szilveszteri "buliban". :)))


Ma csak pihenek, és eszem a lencsét, hogy szépek és gazdagok legyünk ebben az évben is. Ez nálam már hagyomány, nincs újév lencse nélkül. :)))


Kívánom, hogy Mindenkinek legyen gazdag és eredményes ez az év is!!!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése