2009. január 22., csütörtök

kismamatorna és társai

 Ma kicsit felbosszantottam magam, de szerencsére mégis jó vége lett a dolognak.


A kórházban, ahol majd Bohne baba születni fog, elvileg van kismama torna. Már korábban is szemezgettem vele, de csak a 28. héttől lehetett részt venni rajta. Végre kinyomoztam, hogy mi kell hozzá, a nődokim megírta a beutalót is rá, így ma végre telefonon be akartam jelentkezni, hogy lassan már jó lenne tornázni menni. Én szépen elterveztem, hogy majd februárban eljárogatok, most még kényelmesen mozgok, jót is fog tenni. Viszont ma a telefonban azt mondta a kishölgy, hogy a legközelebbi kurzus március 9-én indul, oda be tud még irni és április 6-ig tart... köszi, ennyi erővel akkor már április 6-án ott is maradhatnék egyből szülni, az már nagyon ki van centizve, akkor már pihizni szeretnék itthon és ki tudja, hogy ha egyszer leültetnek a kis törölközőmre egy gyakorlatsorhoz, akkor képes leszek e még magamtól felállni. :)))) mindegy, beiratkoztam, de már járt az agyam, hogy mit tudok még csinálni, mert ehhez a késői kismama tornához nem igazán volt kedvem.


Aztán eszembe jutott, hogy létezik Bécsben egy ugynevezett Hebamme Centrum, ahol szakirányú szülésznők, csecsemőgondozók dolgoznak, különféle információesteket tartanak, kérdésekkel hozzájuk lehet fordulni és mindez INGYEN!!! Gyorsan kikerestem a neten a mi kerületünkben lévőt, ami kb. tiz percre van, pont az anyósomék mellett, felhívtam és egy nagyon kedves nő elmagyarázta, hogy náluk is van kismamitorna, hétfőn és kedden délelőtt, pénteken délután, amelyik nap megyek, utána mindig azon a napon kell elvileg mennem, mert egymásra épülnek az órák. Nem csak torna, hanem a szülésre is felkészítenek és mindezt INGYEN!!! Tehát már jövő héten mehetek is, hétfőn meg is nézem, 9től lesz 11 óráig. Végre, végre, végre!!!!! egy kis mozgás már nagyon hiányzik és ha ez még össze is van kötve a szülésfelkészítővel, akkor még egy plussz pont!!


Ja és még találtam egy olyat, hogy Aquayoga, ez a kedvenc Oberlaa fürdőnkben van, kismamáknak relaxálós, pihentetős valami, február 10-én lesz egy következő lehetőség, 50 perc, ez is jónak hangzik. Fel is hívtam egy másik kismama ismerősömet, ő is egyből beindult a dologra, az előbb elküldtük a jelentkezésünket, át kell még utalni a 25 eurót és mehetünk relaxálni a vizbe. :)))) Most valahogy elég fittnek érzem magam és hiányzik is a mozgás, ezért vagyok így beindulva. Viszont nem tudom, hogy márciusban mennyire fogok így érezni, ezért nem tetszett a kórház által javasolt tanfolyam.


De most happy vagyok, mert mégis jó vége lett a dolognak.....

2 megjegyzés:

  1. Te Benmami!:))
    Csak most jutott eszembe a kérdés:
    Apás szülés lesz?:))

    VálaszTörlés
  2. Ez jól hangzik, főleg a relaxálós része;)

    VálaszTörlés