2009. január 6., kedd

25. heti hirlevél

 Újabb hét, újabb heti hírlevél Kicsi Bohne Baba fejlődéséről. Érdekes így olvasgatni, hogy éppen mi zajlik a hasamban vele. :))



23. hetes ultrahang kép


 


Gyermeked gerincoszlopa szépen alakul, akárcsak a tüdő fő erei. Felnyílnak az orrcimpái. Ujjlenyomata már a végleges, csontjai viszont még mindig csak keményednek, keményednek. Ha babád most gondolná úgy, hogy kíváncsi a külvilágra, már lenne esélye az életben maradásra, hála az orvostudomány fantasztikus fejlődésének. Porontyod most fejleszti ízérzékelő bimbóit, azaz már most eldől, hogy édesszájú lesz vagy sem. Most már 34-38 centi hosszú és háromnegyed kiló.



 



Háromnegyed kiló, mint egy kisebb cipó..... Ehhez képest a hasam olyan, mintha egy görögdinnye lenne benne, ami nem igazán háromnegyed kiló. :)))) Azért remélem, hogy az elején nem lesz annyira édesszáj lurkó, mint az anyukája, ráér majd később rákattanni az édességekre. :)))


Most éppen azt akartam írni, hogy azért általában a pasik nem igazán édesszájúak, a nők jobban, de egyből eszembe jutott egy történet egy kisfiúról, Antonról. :)) Pár éve Tirolban dolgoztam és néha bébiszitterkedtem a hotel vendég gyerekeinél. Nem sűrűn kellett mennem, csak hébe-hóba pár órát, de kiegészítésnek nem volt rossz pénz. Egyszer egy osztrák család kért meg, hogy vigyázzak a kisfiúkra, míg ők szaunáznak, usziznak stb.. a kisfiú olyan 3-4 év körüli volt, Antonnak hivták. :)) Igazi kis barna bőrnacis kisfiú volt, kis pufók. :)) Egész jól elvolt velem, de néha rájött a nyafi, amikor elkezdte keresni a szüleit. Vagy éppen az édességet kutatta a szobájukban, mert Antont azzal tartották sakkban a szülei. Hamar rájöttem, hogy ha meg akarom nyerni a bizalmát, akkor nekem is ilyesmi cselhez kell folyamodnom. Volt nálam mindig kinder csoki, de próbáltam először más trükkökkel elvonni a figyelmét. Akkoriban is imádtam a mintás papírzsepiket, egész kollekcióm volt, fehér papírzsepit szinte nem is használtam. Nem volt olcsó mulatság, de valahogy feldobtak a vidámabbnál vidámabb motivumok. Ezekből is mindig felpakoltam Antonhoz menet, volt hóemberes, angyalkás, kacsás (nem hiányozhatott!) stb... először ezeket vetettem be Antonnak, de csak pár percig kötötték le a színes figurák, aztán már csak a kinder csoki segített. :))) szabályosan REMEGETT a csokoládéért, míg ki nem bontotta, a szemei csak úgy jojóztak, mint Dagobert bácsinál a dollárok. Akkor el is gondolkoztam rajta, hogy remélem, hogy majd az én gyerekemet nem édességgel kell sakkban tartanom, hanem segíteni fog egy mese, egy ének, vagy akár egy figurás papírzsepi is. :))) Most lassan aktuális lesz a dolog, majd akkor kiderül! :)


 

4 megjegyzés:

  1. Hát ez tényleg durva:)) Amúgy keresztanyám mesélte múltkor, hogy ezért sem szereti ha a gyerekek az anyósánál vannak. Ő még vacsora előtt is ad nekik csokit, és amikor hazajönnek a gyerekek, mindegyik üvölt, hogy "de a mamánál lehetett csokit enni vacsora előtt..." Aztán mindig egy hétig tart mire visszaszoktatja őket a normális kajálási rendre.. Aztán megint jön a szombat az anyóséknál.. Látom neked is tetszik a Giovanni - Wundervoll. Szerintem olyan szép szám :)) Nevet amúgy már találtatok a picúrkának, vagy még gondolkoztok rajta?:)

    VálaszTörlés
  2. Én is hallottam már ilyet, hogy a nagyszülők elrontják a meszokott rendszert, de szerintem ez nálunk nem lesz gond. Persze a nagyszülők kényeztessék csak az unokát, de egy határ azért ott is van, nálunk is volt annak idején! :) Giovannit imádom, néztem végig a Wir sind schwanger műsort, pont akkor tudtuk meg mi is, hogy Bohne Baba érkezik, mikor elkezdődött az a sorozat is a tv-ben. :) A név már megvan, majd vmelyik nap leírom az egész sztorit, mert nem volt egyszerű menet. :)))) Szép estét Neked!

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen én is néztem. Annnyira jó volt nézni:) De tényleg.. Mintha velük lennél , a közvetlen közelükben az egész terhesség alatt. És amikor "vége lett", amikor megszületett a kis Gabriel, akkor meg olyan furcsa volt, nem látni hogy mi van velük meg a picivel.. Te légyszi majd ne hagyd abba az írást ha megszületik Kicsi Bohne :)) Szép estét még..

    VálaszTörlés
  4. Én még sírtam is a végén, mikor a kis Gabriel született, szinte velük éreztem. :))) Annyira jó fej volt a Giovanni is, csillogott a szeme, ahogy a feleségéhez és a fiához beszélt, jaj most is libabőrös leszek. :)) Kerestem már az amazon-on, hátha van tőlük dvd, de sajnos nincs. Pedig megrendelném egyből. :) Ígérem, én nem fogok eltűnni, ha megszületik Bohne Baba, csak esetleg nem minden nap fogok bejelentkezni! :) De nem hagyok cserben itt senkit! :)))

    VálaszTörlés