2009. január 23., péntek

gyors shopping

 Ma délelőtt átugrottunk Győrbe kicsit P-vel, mert még volt kika utalványunk és a legközelebbi kika Győrben van. Kitaláltuk, hogy felfrissítjük kicsit a konyhánkat, veszünk szép, sima, egyszerű, fehér étkészletet a mindennapokra, egyforma poharakat, evőeszközt, ilyesmiket, mert már eléggé elhasználódtak a régi dolgaink, ráadásul nem is igen voltak egyforma poharaink és P már nagyon szenvedett ez miatt. :)) Úgyhogy ma délelőtt kikáztunk kicsit, de mondjuk a budaörsi Kika mellett elbújhat ez a győri, mert nem volt nagy választék sajnos. A babacuccokat most nem is néztük meg, majd itt kint vásárolom meg a nagyját a dolgoknak, úgy döntöttem. Utána még átmentünk a tescoba, ott azért vettünk pár bodyt Bohne babának és pizsamát, de P már eléggé unatkozott, így nem tudtam teljesen kibontakozni, mert azt vártam, hogy mikor fog felrobbanni, hogy ő éhes.... :))) A tescot is gyorsan lerendeztük, azért kifelé jövet vettem még magamnak kettő kürtös kalácsot, mert isteni illata volt, ha már Magyarországon jártunk, akkor legyen valami magyar finomság is itthon. :))) mondanom sem kell, a diós már a pocakban van Bohne babánál. :)))))  Ebédeltünk egyet a plázában, én még egy kis adag mákos gubát is ettem, mert annyira megkívántam, ezer éve nem ettem. :))) jó kis délelőttünk volt, de elfáradtam a végére, mert én vezettem oda-vissza.


Mielőtt csodálkozna valaki, hogy miért én vezettem, elárulom, hogy P-nek nincs jogsija!! :))) Jól olvassátok, NINCS jogosítványa, de azt hiszem, hogy jobb is az emberiségre nézve, ha nem vezet, mert közveszélyes lenne. :))) Így is állandóan kikiabál az ablakon, ha valaki bénázik előttem, én pedig égek ezerrel és reménykedek csak, hogy nem lesz reggelre megkarcolva a magyar rendszámú autóm a kedves férjem miatt. :)))) Mivel ő 10 évig hajókázott, így nem igazán volt az autóra ráutalva, és mikor két szerződés között itthon volt, akkor ment a party és dorbézolás, ami ugye autóval nem igazán nyerő. Ráadásul itt Bécsben nem is igen van szükség autóra, mi is inkább akkor használjuk, ha hazamegyek anyáékhoz, vagy ha kirándulni, bevárásolni megyünk. Nagyon jó a tömegközlekedés, a belvárosba például sosem megyek autóval, mert parkolni is elég gáz. Tehát én vagyok a sofőr, amiben végülis van jó dolog is, hogy ÉN választhatok autót. :)))) Mondjuk, most ebben az utolsó két hónapban vagyok úgy, hogy néha örülnék, ha lenne P-nek is jogsija, mert ma is kényelmesebb lett volna az anyósülésen szundítani, vagy csak elterülni, mint vezetni, de szerencsére ez nem volt nagy távolság és Bohne baba is igyekezett ébren tartani, mert bulizott odabent a kuckóban. :))) Már poénkodtam, hogy majd beviszem magam szülni, ha itt lesz az idő.... :))) de mondjuk tuti taxi lesz belőle, rosszabb esetben kék fényes autó.....


A szülésnél amúgy elvileg nem lesz bent P, ezt már megbeszéltük az elején. Ő eléggé rosszul van mindenféle véres, orvosi dologtól, már az is csoda, hogy így elkísért a kórházba is vizsgálatokra. Ráadásul ő úgy gondolkodik, hogy nem tudná nézni, hogy szenvedek és nem tudna segíteni nekem. Így bejön velem a kórházba, ameddig lehet bent lesz velem, de amikor élesedik a dolog, akkor majd kimegy. Nekem elég az a tudat is, hogy ott van, sétáljon le-fel a folyosón, mint a filmekben az apukák, szívjon el 5 karton cigit, de tudjam, hogy ott van és bejön, amint lehet. :))) Nem akarom ráerőltetni, ha akar, bejön, ha nem akar, nem jön be. Tiszteletben tartom a döntését, a lényeg, hogy tudom, ott van a közelben. Jobb is így, mert amilyen dinka vagyok, a saját szülésemnél is azon aggódnék, hogy vajon elájult már, bírja még, nincs rosszul stb? :))) Ezt pedig nem akarom.  


Viszont a kórházban van olyan lehetőség, hogy családi szobát béreljünk, ahol majd ő is bent aludhat a három napon, 30 euro naponta és ő is ugyanúgy kap ellátást, mint mi. Erre egyből ráharapott, hogy ezt jó lenne majd kibérelni, mert ennek nagyobb értelmét látja, mint a szülésnél bent lenni.  Tehát a szülésnél nem lesz bent, de utána már minden percet szeretne átélni velem és Bohne babával együtt. :)))

4 megjegyzés:

  1. Tiszteletben is kell tartani a döntését!:))
    (Főként ha ilyen ájulós!:))))
    Legalább annyit fog számítani Ben baba életében a következő három nap!:))

    VálaszTörlés
  2. Jól hangzik ez a családi szoba. Ilyen gondolom Magyarországon nincs is, vagy?? Legalábbis vidéken tuti nincs:) Amúgy tényleg gáz Bécsben kocsival menni, tapasztalatból mondom :P A parkolás meg kész katasztrófa...

    VálaszTörlés
  3. Forgószél, én is így gondolom, ezért már az elején tisztáztuk ezt a kérdést és nem is erőltetem. :)

    VálaszTörlés
  4. Jane, sztem Magyaro.-n is van ilyen lehetőség, de főleg privát kórházakban szerintem. Mondjuk az állami kórházakban nem is hiszem, hogy sok apuka ott akarna aludni, hiszen még a kaját, wc papirt is a betegnek kell a legtöbb helyen beszereznie..... szomorú, de sok ilyen történetet hallottam már. :((

    VálaszTörlés