2009. január 7., szerda

100 % PIHENÉS!!!

 Jaaaaj, ma nagyon jó napunk volt, P ma és holnap szabadnapos, így a vasárnap elhalasztott Oberlaa-s fürdőzés volt napirenden. Imádunk oda járni, nincs is messze kocsival és hétköznap nincs tömeg sem.


Először pancsoltunk a medencében, kellemes meleg volt, de nem forró, ki is lehet úszkálni és annyira szuper volt, hogy a fákon még látszott a pár napja leesett hó, a viz fölött gőz volt, mi pedig nyakig a meleg vizben masszíroztattuk különböző pontjainkat a masszázs fúvókákkal. :))) már hiányzott az ilyen fajta kényeztetés nagyon, alig tudott P elcsalni onnan, főleg a hátmasszázstól. :)))


Aztán lementünk a szauna részbe, ahol P szaunázgatott, én pedig olvasgattam a pihenőszobában és ismét jót aludtam. Nem tudom, hogy mi van ott a levegőben, vagy mivel függ össze, de Oberlaaban mindig szuperjókat alszok. :)) Most is sikerült majdnem két órát aludnom, és szinte jobban kipihenem magam, mint itthon az éjszakai alvás során. :)))


Majdnem 5 órát dagonyáztunk, pihentünk, stb.... utána még betértünk a fürdő melletti cukrászdába, ahova MINDIG be kell mennünk, mert isteniek a sütik, fagyik. Most is lecsúszott a szokásos gesztenyés torta, amit nem tudok ott megunni, beszélgettünk, tervezgettük az életet majd Kicsi Bohne Babával stb és utána hazajöttünk, de útközben még bementünk vásárolni, mert megkívántam a virslit vacsorára és venni kellett. ja és az elmaradhatatlan meggybefőttet sem tudtam ott hagyni a boltban, már egy hete lassan minden nap megeszek egy üveggel, teljesen rákattantam.... kiváncsi leszek, hogy meddig birja Bohne Baba, mikor lesz uncsi neki a sok meggy és cseresznye. :))))


Holnap végre eljutunk a bútorboltokba étkezőt nézni, nagyon ajánlom az embereknek, hogy most már tényleg dolgozzanak és ne pénzt költsenek, mert most már végre ÉN akarok nyugodtan, lökdösődés nélkül nézelődni, vásárolgatni stb... :))) Este pedig P szüleihez megyünk vacsizni, még adósok vagyunk egy szülinapi köszöntéssel, mert január 1-jén volt P anyukájának a szülinapja, így azt ünnepeljük holnap.


Szeretem, ha P itthon van, sosem ülünk itthon, mindig jó programokat találunk. :) Egyedül is szeretek lenni, de azért mégiscsak jobb, ha Ben Apu itthon van. :)))


Na, megyek, mert lassan vacsora, már éhes a "nagyobbik gyerekem", azaz P. :))))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése