2009. január 21., szerda

cukiságok :))

Januárig nem igazán vásárolgattam Bohne babának semmit babonából, de most már nem fogom vissza magam, ha valami cukiságot meglátok, kezdek belejönni a shoppingolásba. :))) Persze, biztos vagyok benne, hogy egy-két dolog, ami hazajön velem, szép és cuki, de hogy praktikus nem lesz, az tuti. :))


Hétfőn vettem neki kis bodykat a c&a-ban, micimackós pizsit és egy plüss rugit, P el volt ájulva, hogy milyen kis pici ruhácskák, tényleg ekkora lesz az ő fia, ha megszületik? :)) direkt nem egy méretet vettem, hanem 56, 62 körüli méreteket, ki tudja, hogy normál vagy óriásbébink lesz e majd. :)) Viszont ugye hogy vásárol egy nő? legyen SZÉÉÉÉÉÉP, CUKIIIII, ARANYOSSSS, de hogy praktikus e, az már mellékes. :))) mert a bodykra úgyis még rugit kell majd adni, tehát a kutya nem fogja látni, hogy Bohne babán éppen macis, nyuszis vagy kutyás body van, de a lényeg, hogy anyuka cukin bevásárolt. :)))


Tegnap nagy hévvel benéztem a H&M-be, hogy majd én most már okosabban vásárolok, ha látok valami aranyos kisrucit. :))) Ehhez képest sikerült vennem egy superman-es pizsamát, egy plutós kötött pulcsit, egy snoopy-s szabadidőt, egy snoopy-s felsőt, egy tigrises plüss szabadidőt és három sapkácskát. :))) Este már itt röhögtem magamon, hogy megint sikerült az összes CUKI ruhát megvennem, kiváncsi leszek, hogy mennyire fogjuk kihasználni őket. :))) de annnnnyira édesek, hát ki bír nekik ellenállni? :)))


                             


                            


De most komolyan, hát nem cukik??????? :)))))


 

3 megjegyzés:

  1. Cukik,és szerintem mind hasznosak lesznek!
    Bár van benne egy-két darab,ami szerintem csak úgy egy éves kora körül lesz majd jó.:))))
    (A képek alapján:))
    Tényleg szépek!

    VálaszTörlés
  2. Bambi, azért az egész babaüzletet felesleges ám felvásárolnod! :-)))) Két hetente adhatsz majd rá nagyobbat, mert kinövi, meglátod! :-)))))))) De nagyon gyönyörű ruhákat lehet venni. :-))))

    VálaszTörlés
  3. Még bele kell jönnöm ezekbe a vásárolgatásokba, de gyakorlat teszi a mestert. ;) :))

    VálaszTörlés