2009. január 16., péntek

nagy séta

 Jaj, ma nagyon jó napunk volt. Mivel már reggel napsütésre ébredtünk, P-vel kitaláltuk, hogy elmegyünk az Alte Donauhoz sétálni, ez a Dunának egy kisebb ága, nyáron jókat szoktunk elektromos csónakkal hajókázni rajta, most pedig befagyott és lehet korizni nagyokat rajta. Na, nem mintha én korizni akartam volna, de szeretünk ott sétálgatni, az egészet körbe lehet járni, ami több órás sétát jelent, de autók, motorok, zajok nélkül, maga a nyugalom. Úgyhogy felkerekedtünk és átmentünk odáig metróval (kb. negyed óra). Nagyon vagányak voltunk, sapka, sál és NAPSZEMÜVEG!! :))) Most mondjuk kicsit havas volt a jég, mert a tegnapelőtt esett hó szépen megmaradt rajta, de a korizók letisztitottak maguknak egy elég nagy részt és ott köröztek. Volt egy csajszi, aki korizott és közben babakocsit tolt, érdekes látvány volt. :))


Mi megint egy nagyobb kört akartunk menni, így az egyik felén rámentünk a jégre, amit még itthon én elterveztem, hogy nem fogok csinálni. :)) De így, hogy hó volt rajta, nem volt tele annyira a gatyám, mert nem láttam a növényeket és a vizet a jég alatt. :))) Gyalogoltunk vagy háromnegyed órát, aztán megebédeltünk az egyik kedvenc éttermünkben, ahol a legjobb kilátás van a vizre, bent pattogott a tűz a kandalóban, nagyon hangulatos volt. :))


Utána újabb egy óra séta következett, megint a befagyott vizen, átszeltük az egészet keresztbe, utána a Kaiserwasser-nál kilyukadva fejeztük be a havas-jeges sétát. Nagyon jól éreztük magunkat, fura volt, hogy ott sétálgattunk most, ahol máskor nyáron hajókázunk. :)) Sajnos a fényképezőmet itthon felejtettem, de a telefonommal csináltam két képet, talán visszaadja a látványt. :



Itt gyalogoltunk:



Úgyhogy szép napunk volt, kellemesen elfáradtam. :)) Hazafelé elhoztuk a laboreredményeimet is, a cukorvizsgálat RENDBEN, juppppiiii!!!! Nem kell diétázni, így ma ennek örömére meg is ettem egy egész csomag maoam-ot. :)))) Ahogy Dújv-nál olvastam, nem lenne számomra egyszerű ez a diéta, nehezen bírnám ki, de tényleg Benny babáért mindent, tehát fogat összeszorítva valahogy biztos menne!


Viszont a fehérvérsejteknél van egy csillagom a leukozyten-em magasabb a megengedettnél. Keresgéltem a neten, úgy nézem, hogy ezt az értéket vírusok okozhatják, így szerintem a péntek óta tomboló nátha-torokfájás kavarhatott be, legalábbis nagyon remélem, hogy "csak" ennyi történt. Majd hétfőn a doki kiokosít, hogy mi is ez az érték. Addig nem is parázok ezen, hajrá pozitív gondolkodás!!!! :)))

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jó volt a séta! Bécsújhelyen is sütött a nap, nagyon jó érzés volt:) Kicsit olyan tavaszias érzés.. Puszi!

    VálaszTörlés