2009. január 2., péntek

kívánós lettem

 Amennyire nem volt étvágyam az első három hónapban, annyira visszatért most minden a régi kerékvágásba. Illetve nem is a régibe, ez valami újabb, mert ennyit nem igazán ettem mostanában. :)))) Idén csak egy csomag szaloncukor volt direkt, mert tavaly is én ettem meg szinte az összeset, persze idén sem volt ez másképp. Anyáéktól még hoztam egy fél zacsi kókuszos és vajkaramellás szaloncukrot, aminek az utolsó darabjait tegnap pusztítottam el. :))) megfogadtam, hogy most végre elfogyott az édesség, ezután már nem fogok venni, hogy ne legyen kisértés....de ma délben már bármit megtettem volna egy kis csokiért. :))) Normális ez??????? :) Mondjuk a gyümölcs is ugyanennyire jól esik, szerencsére azért nem került háttérbe az édességevészet hatására.


Ma a Billában 25 % engedmény volt az összes zöldségre-gyümire, délelőtt láttam, mikor P-vel kenyeret vettünk, gondoltam, hogy majd délután visszamegyek. P fél 4 körül ment dolgozni, de olyan álmosság jött rám, hogy nem igazán volt kedvem kidugni az orrom a hidegbe, viszont tudtam, hogy ellustulni sem szabad, tehát erőt vettem magamon és lementem gyümölcsért. Vettem almát, mandarint, szőlőt, mogyorót, és nagyon megkívántam a cseresznyét, meggyet is, abból pedig üvegest vettem, amit az előbb kb. három perc alatt meg is ettem. :)))


Jövő héten pedig oda kellene figyelni a cukorfogyasztásra, mert mennem kell a cukorvizsgálatra, és nem igazán örülnék, ha magas lenne a megengedettnél az érték. Úgyhogy nasimegvonás lesz hétfőtől, ha tetszik Bohne babának, ha nem. Majd a vérvétel után kap egy nagy tábla csokit jutalmul. :))))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése