2009. január 4., vasárnap

Végre!!!

 Végre vége az ünnepeknek, minden visszatérhet a régi kerékvágásba és a megszokott mederbe. Már alig várom, hogy nyugodtan, lökdösődés nélkül nézelődhessek délelőttönként az üzletekben, a babaszoba berendezését keresgélni, kismamagatyát nézni úgy, hogy a próbafülkékre ne kelljen fél órákat várni és még sorolhatnám. Azt hittem, hogy ez a roham inkább karácsony előtt van egy héttel, mert akkor kapcsolnak sokan, hogy nincs még ajándék, de idén már december első napjaiban elkezdődött. Kb. tiz percre tőlünk van egy nagy bevásárlóközpont, ahol szeretek nézelődni hétköznap délelőttönként, autóval is szuper megközelíteni, mert nagy parkgarázsai vannak és három óra gratisz parkolás megengedett. December első napjaiban már délben le voltak zárva a garázsok, mert annyian voltak, hogy már nem volt hely az autóknak, az emberek lökdösődve nyomorogtak az üzletekben, mintha lemaradnának vmiről. Ezért is döntöttem el, hogy idén sok mindent a neten rendelek karácsonyra, ami viszonylag jól is sikerült, mert így megúsztam ezt a tömeginváziót. Egyszerűen december közepén már szabályosan UTÁLTAM mindenkit, nem kívánkoztam emberek közé.


DE most ennek vége, holnaptól (remélem legalábbis) mindenki újrakezd dolgozni, és elfogytak a pénzek is, tehát kimerészkedhetek az odumból és kezdhetem tervezgetni a babaszobát és mivel januárig piros lámpát adtam magunknak a babadolgok vásárlásához, végre indulhat a menet, lehet vásárolni Kicsi Bohne babának is. :)) Mondjuk még nem teljesen van meg a fejemben a babaszoba illetve babasarok képe, de egész jól haladok, minden este böngészem a netet, ebay, bababoltok stb kínálatait, hogy milyen motivumot válasszunk a mi kicsi fiunknak. Először egy kis kalózra gondoltam, mivel ugye hajón ismerkedtünk meg, hát legyen a fiunk is kis Hajós Alfréd, egy csomó aranyos dolgot találtam ezzel a Pirat Pit nevü kisfiúval fémjelzett babadolgokból. De P-nek nem igazán tetszik, így új téma után keresgéltem. A fejemben egy csomó jó ötlet lenne, de sajnos nem lehet kapni ilyen dolgokat sehol. :(( Most találtam egy Berti Bär nevezetű macikát, aki sötétkék-piros kompozícióban pompázik és egy kishajót fog egy zsinegen a kezében, de ezt viszont kicsit sötétnek találtam, pedig az ötlet, a hajós macival nem rossz. :))) szívem szerint akár kisvakond és társai lennének a tuti befutók, de sajnos nem lehet semmi ágynemüt, lámpát és egyéb babadolgokat kapni ezekkel a kedves állatkákkal. :(( Pedig én imádom nagyon.


Mivel már vagy 15 éve kacsákat gyüjtök, a legkézenfekvőbb egy kacsás babaszoba berendezése lenne, de szinte MINDENKI ezt várja el tőlem, és bevallom őszintén, hogy én pedig már kicsit kezdem unni a kacsákat. Nem beszélve P-ről, aki óriási áldozatot hozott azzal, hogy csendben tűrte immáron négy éve az én kacsamániámat, pedig biztos nem volt könnyű egy rockabilly pasinak beengedni valakit az életében, aki az egész konyháját kacsa-liba díszitéssel csicsázta fel, a függönytől elkezdve a tányérokig, poharakig, bögrékig, lábasokig, csempéig stb.... ehhez még hozzájön a temérdek plüsskacsa a hálóban a vitrinben (mert ők a VIP kacsák), a nagyobb plüss kacsák a leendő Bohne szobában és a gumikacsák a fürdőben. :)))) Tehát kacsás dizájnhoz már lenne elegendő hozzávalóm, de azt hiszem, hogy már beleuntam és valami mást szeretnék. :))






Ezért aztán holnaptól járom a babaüzleteket, ötletekért, praktikákért és egy új témáért, ami el tudja velem felejtetni a kacsákat, viszont ugyanolyan sokoldalú tud lenni, hogy egy egész szobát berendezzek vele. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése