2009. január 29., csütörtök

látogatók

 Nemsokára megérkeznek anyáék, kihasználom még az időt egy kis netezésre. :)) Reggel óta nem igazán álltam meg, most már rendesen elfáradtam, fáj a lábam, derekam. :((


Reggel lementem a boltba, de sajnos Holle anyónk már megint nagyon szorgos volt, mert hajnalra minden fehérbe borult és azóta is havazik egyfolytában, úgyhogy totyogva, mint egy kacsa jutottam el a boltig és haza. Kitaláltam, hogy sütök anyáéknak szülinapi tortát, tejszínes-gesztenyéset, persze nyilvánvaló volt, hogy nem fogok egy boltban megtalálni minden hozzávalót, így járhattam körbe mind a hármat itt a környékünkön, mire minden alapanyag meglett  a tortához. A vállamon egy szatyor, a kezemben egy másik szatyor + még egy kis nylonzacsiban egy kelkáposzta, így totyogtam hazafelé. Meg is fogadtam, hogy most voltam utoljára így bevásárolni, legközelebb P-nek már kísérnie kell, mert már el kell fogadnom a tényt, hogy nem bírom úgy a hajtást, mint régen, már egy óriáááási görögdinnyét is cipelek, ami miatt hamarabb elfáradok. Én csak jó feleségként hagytam ma pihenni, mivel tegnap is éjjel jött haza és ma is ment dolgozni, gondoltam, pihenjen szegény ember, megérdemli. :))) A jó szívem visz majd a sírba, asszem. :)))


Mire hazaértem, a szívem kalapált össze-vissza, leizzadtam, úgyhogy jó kör volt. :)) Egyből bevetettem magam a konyhába, rakott kel lesz a kaja, de már annyira hülyülök, hogy megfőztem a kelkápit, megcsináltam a "cuccot" hozzá, darált húsból pörkölt alapot, és akkor rájöttem, hogy valami mintha hiányozna.... keresgéltem a szakácskönyveket, P-t is kérdeztem, mire rájöttünk, hogy rizst is szoktam belerakni a szószba, úgyhogy ez majdnem kimaradt. :))))) Hiába, kismama amnézia..... :)))) De végül sikerült megcsinálni, jó illata van, de megvárom vele anyáékat.


Mivel nemrég volt a szülinapjuk, arra gondoltam, hogy meglepem őket egy tortával is, mert a tegnapi 4 órás shopping túra alkalmával SEMMI ötletem nem lett, hogy mit ajándékozzak nekik. :(( Úgyhogy most beletettem a szívem ebbe a tortába, ami egész jól néz ki, remélem, hogy ízre is ilyen finom lesz. :))) A díszités viszont nem lett annyira tuti, mert azt hittem, hogy vannak itthon kis csoki szivecske díszeim, de rá kellett jönnöm, hogy "valaki" megette őket. :))))))) Azért szerintem örülni fognak így is ennek a tortácskának:



 


Holnap megvesszük végre a bababútorokat, már várom nagyon, bár összeszerelve majd február végén lesz, ráérünk még. :))) Viszont szerintem anyáékkal sem fogunk unatkozni most az elkövetkezendő pár napban, van pár tervem még, amit előkészíthetünk Bohne babának a nagyiékkal. :))))

4 megjegyzés:

  1. Szép lett a torta, és biztos nagyon fognak neki örülni. :)) Érezzétek jól magatokat ebben a pár napban. Isten éltesse a szülinaposokat! :))))

    VálaszTörlés
  2. Húú Te! Ebböl a tortából én is szívesen ennék, nagyon guszta, szóval tuti siker lesz/lett :) Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Hmm...nyitva az ablak küldheted fénypostán az én részemet :P

    VálaszTörlés
  4. Hú De Torta!!!!!!
    A feledékenységed miatt meg ne aggódj!
    A "kismama amnéziánál" csak a "nagymama amnézia" a nagyobb!
    Én csak tudom!

    VálaszTörlés