2009. január 27., kedd

Babamozi

 Sikeresen megjártuk délelőtt Sopront. Még jó, hogy időben indultunk, mert a határ körül már havazott, Sopronban pedig szinte szakadt a hó. De pont ezért 11 órára kértem időpontot, hogy ne legyen nagyon kicentizve az időnk, úgyhogy kényelmesen odaértünk.


Kicsi fiúnk ma nem igazán volt kegyes hozzánk, mert a fél órás babamozi alatt szinte végig az arca előtt tartotta az egyik kezecskéjét és a köldökzsínór is állandóan ott kavart előtte. :((( Azért a lába közét ismét egyből megmutatta az első percekben, ahol látszódott a férfiúi büszkesége, de az arcát csak azért sem volt hajlandó szegény, kiváncsi szüleinek megmutatni. A doki tök jó fej volt, mert mozgatta a hasamat, bökdöste, de füle botját sem mozgatta Bohne baba. Mondtam is P-nek, hogy olyan, mint az apja, ha P elalszik, mellette is bombát lehetne robbantani, annyira nem érdekli a világ. :)))


Amúgy már olyan 1300 gramm körüli a súlya, a méretei is rendben vannak, semmi elváltozást nem látott a doki rajta. Azért a vége felé, mikor a bal oldalamra fordultam, akkor picit elmozdult Bohne baba és elfelejtette a kezével takarni az arcát, így egy kicsi profilképet el tudtunk csípni, amin végre a szájacskája is látszik picit. :) Valamiért nem igazán szereti, ha a bal oldalamon fekszek, mondtam is a dokinak, hogy ezt már kitapasztaltam és ezek szerint megint bejött, mert egyből elmozdult, mikor oldalra fordultam. :)) Biztos nyomhatom a fejét vagy valami porcikáját olyankor, mert most c betü formában feküdt, a feje lent volt a bal oldalamnál, aztán a köldököm körül jön át a hasa és a lába a feje fölött a bal mellem alatt kavart. :)) azt mondta a doki, hogy elvileg jól fekszik, most már ez a harmadik alkalom, hogy a feje lefelé van, remélem, hogy már így is marad. :))


Egyébként így elnézegetve a fotót annyira nehéz elképzelni, hogy vajon milyen lesz, P szerint az én számat örökölte, nekem a kis "gombóc" tetszik az arcocskáján, olyanom nekem is van, főleg ha nevetek. :))) Most már egyre kiváncsibb vagyok erre a kis fiúcskára, aki a hasamban éldegél, szeretném már a karomban tartani és agyonpuszilgatni azt a kis husos combját, mert a képen nagyon kis husinak nézett ki. :)))


Éééééés akkor bemutatom Ben babát, egyenlőre 3 dimenzióban. :))) a képek minősége nem a legjobb, mert a doki laminálta a képeket, én pedig scanneltem, de azért talán látszódik valami:


itt még takarja az arcocskáját nagyon



itt is még könyörtelen a szüleivel:



Itt már végre kezecske nélkül egy profilfotó:



A kedvencem, ahol Benny talán a legjobban látszik:



Így olyan kis pufikának néz ki, de 1300 grammal elvileg nem igazán lehet pufika, úgyhogy tényleg kiváncsi leszek, hogy élőben majd milyen lesz a mi babánk. :))

4 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon-nagyon édes!!! És tök jók lettek a képek!!! Micsoda pofi!!! Tündéri!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos Benny baba. Köszönöm a levelet, egyébként minden nap jövök ide "meglátogatni". Levelet meg majd holnap írok, vagy ha Csongi már visszament... (Ja, és ma van a 14+4 nekem). Kellemes hetet a szüleiddel és jó vásárlást! puszi: mi

    VálaszTörlés
  3. Köszi Csajok, kiváncsi leszek, hogy majd mennyire fogjuk a vonásaikat viszontlátni, mikor megérkeznek. :)) Olyan kis cukik már most. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép Ben baba! :))) Már most nagyon fotogén! :))) Nekem a szája tetszik nagyon! :)))

    VálaszTörlés