2009. január 9., péntek

engem is elért

 Engem is elért a nátha, ma már reggel arra keltem, hogy kapar a torkom, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki, mert már pár hete néha-néha keltem így fel, de hamar el is múlt. Viszont most egész nap nagyon fáj a torkom, estére még rosszabb lett, ráz a hideg is, úgyhogy ennek már fele sem tréfa... :(( 


Holnap bevásárolok c vitaminból, graipfruit, narancs, és minden elképzelhető gyümölcs, mézet is hozok és adok a vírusoknak. Addig pedig mindjárt veszek egy meleg, mentholos fürdőt, aztán irány a takaró alá....


Mára ennyire futotta, remélem hogy hamar átmegy rajtam ez a fránya nátha.... :((

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok! :-))

    VálaszTörlés
  2. Vigyázz magatokra!
    Sok C-vitamin,(mást úgysem nagyon szedhetsz)és sok-sok pihenés!
    Gyógyuljatok meg!:)

    VálaszTörlés
  3. Vigyázz Magatokra Csajszi!!Minnél előbb gyógyulj meg,mert hiányzik a beszélgetés Veled:P:)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz, jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a jókívánságokat, most már megmaradok tutira. :)) Délelőtt vettem a boltban egy halom gyümölcsöt, mézet, most bombázom a szervezetem velük. :)) (azért egy kis csokit is eszegetek, hátha az is segit :) )

    VálaszTörlés