2009. február 24., kedd

32. heti hírlevél

Megérkezett a keddi hírlevél, bár most elég rövidke, de annál tartalmasabb. :)))



 30. hetes ultrahang képMagzatod most már a nap 90-95%-át átalussza. Bőre egyre vastagabb és rózsaszínebb. A héten még aktív lehet, de mostantól másképp és kevesebbet is fog mocorogni. Arcáról már eltűnt a legtöbb ránc, fejét pedig szinte loboncként is boríthatja a haj. A súlygyarapodás felgyorsult: most már 2 kiló, míg hossza csak 43 centi.


 


 


 


 



Azért azt nem szeretném, hogy sokkal kevesebbet mocorogjon Bohne Baba odabent, mert olyan jó, mikor érzem a ficánkolásait, akkor mindig megnyugszok, hogy jól van és minden rendben vele. Ma reggel is kicsit megijesztett, mert nem mocorgott úgy, ahogy szokott reggelente, de aztán egy bögre kakajó után kicsit megmozgatta a végtagjait. :)))


Viszont a loboncos haj jóóóól hangzik, amennyit ég a gyomrom, tuti nagy loboncos fiacskánk fog születni. :))) igazi Rocker Baby. :))) Az a rágótabletta, amit tegnap a dokim felirt tényleg nagyon jó, elalvás előtt vettem be egyet és nagggggyon jó volt, mert átaludtam az éjszakát, nem keltem gyomorégésre. :)) Úgyhogy haladunk.


Ma délelőtt voltunk az aquayogán Oberlaaban, érdekes volt, bár szerintem a jógához nem sok köze volt. :)) Egy szülésznő tartja ezeket a tanfolyamokat, légzéssel egybekötött vizi gyakorlatok voltak, hol párban, hol egyedül. Volt lebegés, volt merülés, a lebegés nagyon tetszett mindenkinek, még Bohne baba is lubickolt a hasamban boldogan. :)) jó volt ez a könnyű érzés, a lebegés, el is tudtam volna aludni a foglalkozás alatt. Utána, mikor kijöttünk a vízből, szinte betonként nehezedett a hasunk, a testünk, jó fura volt.


A két és fél óra lubickolás után megjutalmaztuk magunkat fincsi sütivel az ottani cukrászdában, még mindig gesztenyés tortát ettem, nem tudom megunni valahogy. :))


Ja és vettem egy vérnyomásmérőt, mert elég körülményesen tudtam volna megoldani a méricskélést napi háromszor, így beruháztam egy 30 eurós mérőre, ennyit kibírok, Bohne baba érdeke a legfontosabb most. Az előbb mértem meg a vérnyomásom, most 132/80 volt, ez már barátságosabban hangzik. Holnaptól napi háromszor fogom mérni vasárnapig és szerintem utána is figyelni fogom napi egyszer, hogy minden rendben legyen. Kicsit utánaolvastam a neten, hogy milyen következményei lehetnek a babavárás alatti magas vérnyomásnak, hááááát nem sok jót olvastam, kicsit be is tojtam, úgyhogy mostantól nagyon figyelek mindenre, amire csak tudok. Már nassolni sincs nagyon kedvem valahogy, inkább gyümölcsöt kívánok egész nap, főőő az egészség!!!!!! :)))


Holnap nem tervezek semmit, mert a napokban kell érkeznie a babakocsinak, így én fogok örködni, nehogy ne találjon itthon senkit a futár. De jó lesz már, ha a bébijárgány is itt lesz, majd tologatom, gyakorlom a kanyarokat, és összecsukást stb... :))))


További szép estét Mindenkinek, megyek kicsit tévézni és pihizni....


tisztára kipihent lettem a mai aquayoga után.... :))))


1 megjegyzés:

  1. Látod Benmami te aztán nem mondhatod,hogy unatkozol. :)) Minden napra jut valami. :))) Kíváncsian várom a kocsitologatós élményedet! :)))

    VálaszTörlés