2009. február 6., péntek

a leglustább nap

 Ezt a jelzőt minden bizonnyal a mai napom kapná, ugyanis az előbb öltöztem csak át, eddig pizsiben voltam. :))))))


Kezdődött azzal, hogy délig ágyban voltam, nem volt igazán kedvem felkelni. Voltam pisilni 6-kor, 8-kor, 10-kor, de olyan ködös idő volt végig, hogy inkább a lustálkodás mellett döntöttem. :))) P is itthon volt, ő sem igazán kivánkozott felkelni, így ma nem túloztuk el a dolgokat. :))


Szóval délben végre kikászálódtunk az ágyból, de csak a nappaliig, ahol a kanapén lustálkodtunk tovább és néztük a hülyébbnél hülyébb sorozatokat. :)))) Közben "megreggeliztem", a szokásos kakajjjjjót és kalácsot, amit már három hete nem tudok megunni, aztán újra lustizás következett. :))) P készült a városba a barátjával talizni, így ő 1 körül elment tusolni és készülődni, aztán fél 2-kor el is ment itthonról. Én még néztem a szokásos napi sorozatokat és olyan 4 körül átjöttem a laptophoz, a szokásos internetes oldalaimat böngészni, persze mindezt természetesen még mindig pizsiben. :)))))


Most csináltam két szendvicset, nevezzük uzsonnának, mert a vacsora majd később következik. :)))) Nemsokára kezdődnek a számomra kihagyhatatlan napi sorozataim, Marienhof, Big Brother, Gute Zeiten-schlechte Zeiten és esetleg valami bugyuta péntek esti film. :))) Aztán el is telt a nap..... és mondhatom, szinte el is fáradtam ebben a naaaaaagy semmittevésben. :))) De néha kellenek az ilyen napok is, mert áprilistól ilyenekre már nem igazán lesz időm és lehetőségem. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése