2009. február 23., hétfő

fárasztó hétfő

 Tegnap nem tudtam belépni a blogszerkesztésbe, persze annyi eszem már nem volt, hogy leírjam a gondolataimat valahova és elmentsem... :) Mindegy, azóta történt pár dolog, így ma megint van miről írnom.


Tegnap egész nap havazott, még éjjel is, így kezdtem kétségbe esni, hogy reggel tuti nem tudok majd kocsival menni a kismama foglalkozásra. Ráadásul már napok óta nagyon ég a gyomrom, de tegnap már olyan szinten szenvedtem tőle, hogy aludni sem tudtam, már szinte sírtam attól a kellemetlen érzéstől, mikor szétmarja mindenemet a sav.... Fél 3-kor még a havazást néztem, úgyhogy eleve úgy keltem, hogy ma tömegközlekedve megyek át a foglalkozásra, amiben csak annyi a bibi, hogy kocsival kb. tiz perc, tömegközlekedve majdnem egy óra.... de sebaj, ráérek...


Mondanom sem kell, hogy reggelre elolvadt a nagy része a hónak, mivel reggel óta esett az eső, de annyi eszem nem volt, hogy bedobjam a táskámba a kocsikulcsot, így nyakik beöltözve buszoztam, villamosoztam egyet reggel és persze jól leizzadtam, mire odaértem. :))


Ma a szoptatásról volt szó, érdekes dolgokat mesélt a szülésznő ismét, sok jó tippet aott és még a következő héten is ez lesz a téma. Számára a legfontosabb az, hogy az anyuka őszinte legyen és szóljon, ha semmi kedve szoptatni, mert akkor nem "szenvednek" vele, hanem segítenek elapasztani a tejet. Azt mondta, hogy ha valami oknál fogva a kórházból való távozás után problémánk lenne, menjünk simán hozzájuk és ők segítenek abban, hogy megoldodjon a probléma és szép élmény lehessen számunkra is és a babánk számára is a szoptatás. Ma megint feltuningolt, erőt adott a továbbiakhoz.. :)) Utána még gyakoroltunk pár légzéstechnikát, aztán 11 után jöhettem haza megint 1 órán keresztül. :))


Ebédelni nem igazán tudtam, mert nagyon szenvedtem a gyomorsavtól, így összedobtam egy kis rizseshust, bár íze sem nagyon lett, mert még kóstolni sem volt nagy kedvem. Utána ledőltem egy órácskát, teljesen elfáradtam és nagyon fájt a átam, derekam... jót is tett ez az ora pihi, most már egyre többször fogok délután is sziesztázni, mert már nem bírom úgy a tempót...


Fél 4-re mentem a nődokihoz, szerencsére minden rendben van Bohne babával. Nagyon okos baba lehet már, mert a fejecskéje már 9 cm átmérőjü, kis Einsteinke. :)) A combcsontja 6 cm, a doki szerint minden előírás szerűen növekszik, fejlődik. A magzatvíz is rendben van és a méhszáj is zárt még. (még jó) :))


Legközelebb majd 4 hét múlva megyek, ismét vizsgálat lesz és elkezdjük az akupunktúrás kezelést is, mert akkor már a 36. hét után leszek. Elvileg onnantol kezdve heti 1-szer megyek majd hozzá akupunktúrára, remélem, hogy lesz egy kis haszna majd a szülésnél. :)))


Kaptam rágótablettát a gyomorégésre is, remélem, hogy ma éjjel már jót tudok majd aludni, nem kell gyomorégéssel szenvednem újra...


A vérnyomásom kicsit magas volt (144/77), ami a doki szerint elvileg nem annyira gáz, bár a felső határ 140 lenne. Nekem általában alacsony szokott lenni, így most az elkövetkezendő napokban napi 3-szor kellene mérnem, figyelni, hogy hogy alakulnak az értékek. Sajna nincs itthon vérnyomásmérő, így azt találtam ki, hogy majd átmegyek a sarki gyógyszertárba és megkérem őket, hogy napi kétszer mérjék meg nekem ott náluk a vérnyomásomat. Szerintem mondjuk csak az elmúlt hét feszültsége lehet még bennem, bár igyekszek nem agyalni rossz dolgokon, de valószínűleg a tudat alattim dolgozik.... Úgyhogy reméljük, hogy nem lesz semmi gond a továbbiakban sem és ez a pár hét szépen és nyugodtan fog telni.


Nemsokára pedig majd a karunkban tarthatjuk ezt a kis Einstein babát, már nagyon kiváncsi vagyok rá. :)))

2 megjegyzés:

  1. Benmami!
    A vérnyomásmérést mindenképpen oldd meg.Fontos neked is,Ben baba miatt pedig még fontosabb!

    VálaszTörlés
  2. Igyekszek mostantól nagyon odafigyelni, hogy minden rendben legyen Ben Babával. Nekem most ő a legfontosabb!!!! :))

    VálaszTörlés