2009. február 27., péntek

50 nap.....

 Még 50 nap van hátra Kicsi Bohne kiírt érkezéséig, április 18-ig.... az már nagyon kevés, hipp-hopp eltelik, fura...... és kicsit ijesztő is. :)) Nemrég még 200 nap körül volt, aztán mikor már a 100-hoz érkeztünk, az is fura volt, de most ez az 50 még riasztóbb. Illetve nem is riadt vagyok, hanem kezdem magam úgy érezni, mint mikor nyaralni megyünk, vagy valami nagy élmény előtt állok és egyre csak fogynak a napok. :) az a türelmetlen várakozás érzése leng körbe, egyre többet eszembe jut, hogy nemsokára megismerhetem ezt a kis pocaklakót, aki nap, mint nap jeleket ad felém, néha szétrúgja az oldalamat, de természetesen csupa szeretetből. :))))


Ma elég fárasztó napunk volt, reggel fül-orr-gégésznél kezdtünk P horkolása miatt, de sajnos nem igen jutottunk előrébb, már megint csak vizsgálták szegényt, és a 17. naptári hétben újra bent kellene aludnia az alváslaborban, ahol felkábelezik az egész testét és alvás alatt megfigyelik. CSAK éppen pont azokban a napokban érkezik Ben baba, úgyhogy lesz jobb dolga is P-nek, mint nem itthon aludni. Úgyhogy most keresek majd neki egy másik fül-orr-gégészt, elinditjuk a szálakat máshol is, mert ennek így sosem lesz vége. Már legalább másfél éve megy ez a huzavona ezzel a kórházzal, mert mindig hónapokat kell várni egy vizsgálatra, de előrelépés vagy javulás a horkolás terén sajnos semmi. Úgyhogy megint adtunk a falnak egy pofont, mert fél 9-től 11-ig szinte feleslegesen ültünk a kórházban. :((


Délután pakolásztunk, csináltuk a helyet a babaszobában, hogy holnap legyen hely a bútorokat összeszerelni és minden a helyére kerülhessen. Már nagyon várom, hogy lassan itt is rend legyen, mert március közepe-vége körülre már tényleg mindent jó lenne előkészíteni, kimosni, kivasalni stb..., mert sosem lehet tudni, hátha jön egy melegfront, ami előcsalogatja korábban a babákat. :)) Múlt héten olvasgattam a nők lapján a márciusi babás topicot, kiváncsi voltam, hogy mekkora pocakok vannak már az utolsó hetekben, de meglepődtem nagyon, mert a 35 lányból már 10 babázott február 20-án....... azért az elég erős arány egy márciusi babás csapathoz. :))) úgyhogy mindenre fel kell készülni, pláne, hogy az előbb anyának is eszébe jutott, hogy én is három héttel korábban érkeztem.... :))) azt nem tudom, hogy ez örökölhető, mindenesetre, most aztán feladta a leckét nekem is. :)))))


A vérnyomásom nagyon ügyesen visszament, ma is egész nap 130/70 környékén volt, remélem, hogy így is marad. Délután azért eléggé szenvedtem egy kis csokiért, de győzött a gyümölcsjoghurt. :) Nem tudom, hogy merjem e hinni, hogy a csoki-, nasimegvonás van ilyen hatással a vérnyomásomra, mindenesetre furcsa egybeesés.... de a lényeg, hogy most minden rendben, vigyázok továbbra is, hogy ez így maradjon!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Hát, a fiúk szeretnek lustizni anya pocakjában. Én azon szurkolok, hogy április 13.-án érkezzen meg baba. :))) Akkor együtt "pezsgőzhetnénk" ! :)) Gratulálok, hogy így betartod a nasimegvonást, csak így tovább előre! :)) Egyébként én úgy tudom, hogy "örököhető" a koraszólés, egy ismim koraszülkött volt, és mind a 4 lánya jóval előbb jött a világra. De remélem ez nálad nem lesz.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a legnagyobb szenzáció akkor lenne, ha Ben Baba is április 8-án születne, mint a szülei. :))) de ha 13.án, akkor sem bánom, a lényeg, hogy minden rendben legyen!!! :))) pezsgőt pedig mindenképp iszunk... ;)

    VálaszTörlés
  3. Biztos hogy köze van a vérnyomásodnak a csokielvonáshoz,és kérlek ezután is figyelj magatokra!:))
    És igaza van Dumának,mert a fiúk lusták!:)))
    Az én négy fiam közül egyedül a legidősebb érkezett időben.(Na jó:3 nappal előbb.:))

    VálaszTörlés
  4. Bambi, apukám is volt alváscenterben és kapott is ilyen darth vader maszkot azzal kellene aludnia, addig tényleg nem horkol amig rajta van, egy fél évig kb használta. De mondta hogy minden fordulással felébred arra hogy rajta van ez a hülyeség. Anyu meg nem a horkolástól hanem a gép hangjától nem tud aludni.. Nem tudom mit lehetne kezdeni a horkolással.. :(

    VálaszTörlés