2009. március 1., vasárnap

Babaszoba

 ééééééééééééés elkészültünk végre, kész van Bohne Baba szobája. Illetve majdnem készen van, még a bordűrt kell felrakni és egy-két dekorációt a falra, de amúgy a nagyja készen van.

A tegnapi nap elég húzós volt, ezért sem írtam, mert még a kábelek is ki voltak huzogatva a falból, mivel kábelcsatornákba tettük az összes kábelt, ami az internethez és a tévéhez jön a kis szobában, hogy ne zavarjon itt majd a későbbiekben.

Délelőtt összeraktuk a bababútorokat, annyira nem is volt bonyolult, mint amennyire a leírásból tűnik. :)) Közben P is tett-vett, megcsinálta a kis zenesarkát a nappaliban, felfúrt pár képet, pakolászgatott, igyekezett magát hasznossá tenni. :)) Délben jött P barátja, így három kocsival átvittünk egy pár kartont és a bringámat a közelben lévő raktárhelységbe, amit tegnap óta bérelünk, így a pince is lassan kiürül és a későbbiekben majd ott tudjuk tárolni a bébijárgányt. Minden olyan hajós ereklyét, emléket eldobozoltunk, amik eddig itt a kis szobában voltak, most kell a hely Ben babának, és majd, ha kb. két év múlva nagyobb lakást nézünk, akkor visszahozunk mindent.

Ebéd után ment a munka tovább, feltettük az új micimackós függönyt, ami szerintem naggggyon szép, egész nap abban gyönyörködök. :)) A baldachin is felkerült a helyére és pár apróság is, most már nagyon babaszoba feeling van itt, olyan jóóóó. Mire aránylag kész lettünk, P is bemerészkedett, nagyon tetszik neki a végeredmény, ő is segített a baldachin felrakásánál, sőt megfogta a dekorációs micimackókat és míg én azt hittem, hogy csak próbálgatja a falra, már fel is ragasztotta őket, csak lestünk a tesómmal, hogy Bohne apuka hogy beindult. :))) Aranyos volt.

Estére hullák lettünk mindannyian, de jutalmul elmentünk vacsizni a kedvenc éttermünkbe az Alte Donauhoz, és este bedőltünk az ágyba, nem kellett senkit altatni szerintem.

Ma délelőtt csináltunk pár pocakfotót a tesómmal, mivel tegnap volt a 33. hét, így nem maradhatott el a fotózás sem. Már sikerült lekicsinyítenem a képeket, mert végre újra itt van a laptopom, bár mindent újra rá kell telepítenem még, de a lényeg, hogy teljesen nem halt meg. Sajnos az adataim valószínűleg elvesztek, azokat nagyon sajnálom, de a technika ördöge ellen elég kevés esélyem van.....

De már nem is bosszankodok rajta, a lényeg, hogy Bohne Babával minden rendben, már a szobácskája is majdnem készen van és az én vérnyomásom is a határértékeken belül van, most ezek a legjobb dolgok, amikkel foglalkoznom kell. :))

és íme pár sztárfotó:

a függöny:

a babasarok:



a pelenkázó:



a kiságy:

Most már annyira közelinek érzem Bohne Baba érkezését, pedig még van pár hét, de így, hogy a bútorok is készen állnak kis lakójuknak, valahogy olyan igazinak, valósnak tűnik ez az egész babavárás. :)) Na, eddig is az volt, de eddig a tervezgetés volt, az álmodozás a főbb tennivaló, de most már lassan minden a helyére kerül és tényleg már csak a kis albérlő hiányzik. :)) Nemsokára elkezdem kimosni a kisrucikat, a takarókat és a többi mosható dolgot, összekészítem a táskámat, papírokat, hogy minden meglegyen a nagy napra. :))


3 megjegyzés:

  1. Hát Ben babának nem lehet majd panasza!:)))
    (Szép a kuckója!)

    VálaszTörlés
  2. Babaként én is jól érezném itt magam, nagyon is;)

    VálaszTörlés
  3. Hát erre tényleg érdemes volt várni!!! Naggggggggggggggyo édes lett Benny szobája! Ezt a függönyt én is nézegettem a Diégoba, és gondoltam is rá, hogy milyen jó lenne Nektek! :o)))

    VálaszTörlés